ТРЕНД 2024: Наставници и сарадници као центар промена у високом образовању


23.01.2024. - 12:19 

Са задовољством Вас обавештавамо да ће се у периоду од 7. до 10. фебруара 2024. године одржати јубиларни XXX скуп Трендови развоја: „Наставници и сарадници као центар промена у високом образовању“.  Овај престижни догађај биће организован у Врњачкој Бањи, хотел „Фонтана“, под окриљем Факултета техничких наука и Универзитета у Новом Саду.

Скуп ТРЕНД 2024 окупиће представнике државних институција, универзитета, академске заједнице и студенте, пружајући јединствену прилику за размену трендова развоја, искуства и идеја у вези са кључним питањима високог образовања. На овогодишњем скупу биће организоване традиционалне сесије које ће створити основу за дискусију.
Посебно истичемо три додатне сесије које ће обогатити овогодишњи догађај:

1. Панел дискусија: „Трендови у бизнис образовању“

  Датум: Среда, 7. фебруар 2024.

  Време: 21:00 - 22:00h

Опис: Сазнајте више о теми бизнис/пословног образовања у савременим условима развоја привреде и геостратешких и геополитичких трендова.

2. Округли сто: „У сусрет променама начина финансирања високошколских установа“

Датум: Четвртак, 8. фебруар 2024.

  Време: 17:00 - 18:45h

Опис: Сазнајте више о предлозима и ставовима представника државних институција и високошколских установа у вези са планираним променама у начину финансирања високошколских установа.

3. Радионица: „Разумевање и примена одабраних образовних принципа“

  Датум: Четвртак, 8. фебруар 2024.

Време: 20:00 - 22:00h

Опис: Кроз радионицу изучавамо образовне принципе из књиге How Learning Works. Радећи у мањим групама, примењујемо принципе на наше предмете како бисмо створили основно разумевање, након чега прелазимо на општу дискусију са којом затварамо радионицу.

Све релевантне информације о Скупу, укључујући детаље о регистрацији и програму, доступне су на званичном сајту Скупа: www.trend.uns.ac.rs

Очекујемо Ваше присуство на предстојећем скупу ТРЕНД 2024 који ће бити кључан корак ка унапређењу високошколског система.