INTERAKTIVNA VIZUALIZACIJA PAMETNOG STANA KORIŠĆENJEM UNREAL ENGINE-A

  • Bogdana Bojović
Ključne reči: pametni stanovi, Unreal Engine, kućna automatika, interaktivna arhitektonska vizualizacija

Apstrakt

U radu je analiziran problem inter­aktivne arhitektonske vizualizacije pomoću koje je prika­zan primer pametnog stana sa određenim funkcijama. Kako pametni stanovi podrazumevaju prilagođavanje ambijenta željama korisnika, obično postoji problem kako to predočiti korisniku, a da bude efikasno, uverljivo i eko­nomično. Ono što je najznačajnija funkcija sistema kućne automatike u pametnim stanovima su programski scena­riji, te su kroz ovaj rad, koji podrazumeva tri takva scena­rija, u programu Unreal Engine, prikazane funkcije adekvatne za svaki od njih. Cilj rada jeste istražiti moguć­nosti što realističnijeg simuliranja funkcija koje ovakvi stanovi poseduju.

Reference

[1] Branko Novaković, „Tajne zanata“, https://tajnezanata.com/branko-novakovic-3d-arhitektonski-dizajner/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] Vesna Stojaković, „Foto ili realizam? Fotorealistična arhitektonska vizuelizacija“, https://www.gradnja.rs/foto-ili-realizam-fotorealisticna-arhitektonska-vizuelizacija/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[3] Jedna mala firma doo/Pametan stan, „Šta je pametan stan“, http://www.pametanstan.rs/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[4] Jedna mala firma doo/Pametan stan, „Pritiskom jednog tastera...“, http://www.pametanstan.rs/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
Objavljeno
2020-03-29