ORGANIZACIJA MEDIJSKOG DOGAĐAJA

  • Nenad Ćaćić
Ključne reči: medijski događaj, menadžment događaja, produkcija programa, organizacija medijskog događaja

Apstrakt

U okviru ovog rada su na praktičnom primeru prikazani svi koraci u realizaciji jednog specijalnog događaja, koji bi se s jedne strane mogao svrstati u kategoriju medijskih događaja, a sa druge strane je i kulturno-istorijski događaj, čiji cilj je prvenstveno bio da se širokom auditorijumu prikaže deo istorije. Praktično, ovde je reč o nekoj vrsti događaja u događaju, gde je Radio-televizija Vojvodine bila inicijator i organizator jednog događaja, a i glavni medijski pokrovitelj događaja..

Reference

[1] M. Korpivica, Menadžment događaja, Fakultet za pravne i poslovne studije i Izdavačka kuća Prometej, Novi Sad, 2008.
[2] D. Getz, Event Studies, Elsevier, Oxford, UK, 2007.
[3] D. Getz, Event management and event tourism, Cognizant communication corporation, 1997.
[4] T., Pivac, I. Stamenkovć, Menadžment događaja, Materijal sa predavanja, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu, 2011.
[5] D. Dayan & E. Katz, Media events: The live broadcasting of history, Cambridge, MA: Harvard University Press, 1994.
[6] G.C. Ramsborg, B. Miller, D. Breiter, B.J Reed & A Rushing, Professional meeting management: Comprehensive strategies for meetings, conventions and events, Kendall/Hunt Publishing, 2008.
[7] Č. Ljubojević i A. Andrejević, Menadžment događaja, Novi Sad: Fakultet za uslužni biznis, 2002.
[8] A. Brakus, Menadžment događaja i turizam, FBIM Transactions, 5(1), pp. 25-31, 2017.
[9] P. Kajganić, TV Produkcija 1, P. Kajganić, Beograd, 2010
[10] P. Kajganić, TV Produkcija 2, P. Kajganić, Beograd, 2010.
Objavljeno
2019-11-27
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment