UNAPREĐENJE FUNKCIJE KOMERCIJALNIH POSLOVA U PREDUZEĆU Univerzal d.o.o.

  • Jelena Ćurčić
Ključne reči: komercijalni poslovi, nabavka, prodaja, principi organizacije

Apstrakt

Funkcija komercijalnog poslovanja je zadužena za stvaranje kontinuiranog procesa repro­dukcije uz obezbeđivanje sredstava za proizvodnju. U radu je prikazana analiza preduzeća Univerzal sa naglaskom na službu nabavke, na njoj pripadajuće procese, aktivnosti i procedure.

Reference

[1] R. Penezić, “Komercijalno poslovanje“, Novi Sad, Alerad, 2006.
[2] M. Krolikowski, Y. Xiaojing, „Customer-supplier relationships and innovation“, pp. 53-68, 2017.
[3] R. Penezić, „Komercijalno poslovanje“, Novi Sad, 2001.
[4] J. Ondrej „Osnovi organizacije i menadžmenta“, Beograd, 2014.
[5] K. Mellerowicz, „Unternehmenspolitik-Freisgan in Breisgan“, Breisgan, 1963.
[6] V. Ferišak, “Politika, strategija, organizacija i menadžment“, Zagreb, 2002.
[7] A. Jovanović, “Komercijalno poslovanje“, Beograd, 1983.
[8] R. Dmitrović, “Komercijalno poslovanje“, Novi Sad, 2002.
[9] J. Sheth, A. Sharma, R. Sisodia, “The Antecedents and Consequences of Customer-Centric Marketing, pp. 55-56, 2000.
Objavljeno
2019-09-30
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment