DOŽIVLJAJ IGRE KROZ INTERAKCIJU I KONTROLNE MEHANIZME

  • Nikola Dodig
Ključne reči: Gejming, Interfejs, Mehanizmi, doživljaj igre

Apstrakt

Analiza par komercijalnih video igara i identifikacija mehanizama koji najviše utiču na doživljaj igre i na osnovu toga razvijanje igre koja ilustruje zaključke nalize.

Reference

[1] Wikipedia, “Role-playing video game”, https://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_video_game , Članak o RPG video igrama. – datum pristupa 14.10.2023
[2] Raf, “Istorija video igara”, https://raf.edu.rs/citaliste/clanci/svastara/istorija-video-igara/ , Članak o istoriji video igara. – datum pristupa 14.10.2023
[3] OECD, “GAMEPLAY AND GAME MECHANICS DESIGN: A KEY TO QUALITY IN VIDEOGAMES”, https://www.oecd.org/education/ceri/39414829.pdf , Rad na temu ključnosti mehanizama igre za kvalitet video igre. – datum pristupa 16.10.2023
Objavljeno
2024-03-03
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo