POREĐENJE KORISNIČKOG ISKUSTVA U RADU SA FACEBOOK, INSTAGRAM I LINKEDIN DRUŠTVENIM MREŽAMA

  • Jana Novaković
Ključne reči: društvena mreža, interfejs, korisničko iskustvo

Apstrakt

U ovom radu dat je opis, kao i pore­đenje interfejsa društvenih mreža kroz korisničko iskus­tvo. Na osnovu detaljne analize glavnih funkcionalnosti i istraživanja interfejsa svake od njih, izvedeni su zaključci o tome koliko je i za čega svaka od njih pogodna za korišćenje. Svrha čitave analize jeste doći do odgovora kojom strategijom i uz pomoć koje društvene mreže korisnik može da ostvari svoj cilj.

Reference

[1] „Šta su društvene mreže? – ATEC Technologies“. https://atec.rs/sta-su-drustvene-mreze/
[2] „А history of social media“.
https://uk.sagepub.com/sites/default/files/upm-assets/107405_book_item_107405.pdf
[3] „LinkedIn,Wikipedia“.
https://sr.wikipedia.org/sr-ec/LinkedIn
[4] „Facebook,Wikipedia“. https://en.wikipedia.org/wiki/Facebook
[5] „Instagram,Wikipedia“. https://en.wikipedia.org/wiki/Instagram
[6] „Савремене друштвене мреже“. https://singipedia.singidunum.ac.rs/izdanje/41449-savremene-drustvene-mreze
[7] „My social network: Group differences in frequency of use, active use and interactive use on Facebook, Instagram and Twitter“. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160791X2200063X
[8] „The Digital Arhitectures of Social Media: Comparing Political Campaigning on Facebook, Twitter, Instagram and Snapchat in the 2016 U.S. Election“. https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1077699018763307
[9] „UI/UX User Interface & User Experience example: www/facebook.com“. https://www.academia.edu/10468541/UI_UX_User_Interface_and_User_Experience_example_www_facebook_com
Objavljeno
2023-09-06
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo