ISTRAŽIVANJE POTREBA KORISNIKA ELEKTRONSKE TRGOVINE U REPUBLICI SRBIJI

  • Milica Nikolić Fakultet tehničkih nauka - Novi Sad
Ključne reči: Elektronsko poslovanje, Elektronsko tržište, Elektronska trgovina u Srbiji

Apstrakt

U radu je utvrđeno u kojoj meri se primenjuje elektronska trgovina u ruralnim područjima Srbije, da li su stanovnici sigurni u ovaj vid kupovine i u kojoj meri su klijenti lojalni u ovakvom načinu kupovine. Konstantan razvoj elektronske trgovine će postati deo svakodnevnice svakog pojedinca i način savremenosti života, koji će doprineti smanjenju cena usluga, lakšeg pristupa tržištu i izbegavanju troškova transakcija.

Reference

[1] Simović V., Elektonsko poslovanje, Visoka škola strukovnih studija za IT-IST, Beograd, 2016.
[2] https://en.wikipedia.org/wiki/KupujemProdajem
[3] https://pro.similarweb.com
[4] Končar J, Petrović Katai Ž., Pravci razvoja elektronske trgovine u Republici Srbiji , Subotica, 2011.
[5] https://www.statista.com
[6] Davis H., Survey of Master degrees in Europe, European University Association, 2009.
Objavljeno
2023-09-09
Sekcija
Saobraćajno inženjerstvo