ISTRAŽIVANJE I ANALIZA PROSTORA ZA EDUKACIJU NA FAKULTETU TEHNIČKIH NAUKA U NOVOM SADU

  • Jelica Čupić
  • Vladimir Dimovski
  • Ivan Pinćjer Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka, Departman za grafičko inženjerstvo i dizajn
Ključne reči: prostorni dizajn, edukacija, unapređenje

Apstrakt

Predmet ovog master rada obuhvata analizu karakteristika i dizajna edukativnih prostora na Fakultetu Tehničkih nauka namenjenih odraslim osobama - studentima i njihov uticaj na proces učenja. Cilj rada je predlog unapređenja edukativnih prostorija Fakulteta Tehničkih nauka u svrhu poboljšanja procesa učenja studenata. Adekvatni predlozi proizilaze iz teorijske analize razvoja edukativnih prostora kroz vreme, zatim istraživanja literature kao i konkretnih realizovanih primera, sa svetskih univerziteta, dizajna edukativnih prostora.

Reference

[1] https://opentextbc.ca/teachinginadigitalage/chapter/6-3-the-classroom-design-model/ [Pristupljeno 03.05.2020.]
[2] Diana G. Oblinger, James L. Oblinger, ''Learning Spaces,'' Educating the Net Generation, SAD, 2005. [Online] Dostupno na: https://www.educause.edu/ research-and-publications /books/educating-net-generation/learning-spaces [Pristupljeno 02.05.2020.]
[3] https://www.edutopia.org/article/architecture-ideal-learning-environments [Pristupljeno 03.05.2020.]
[4] https://www.interiorsandsources.com/article-details/articleid/21094/title/designing-for-high-impact-learning-spaces [Pristupljeno 02.05.2020.]
[5] https://www.seenmagazine.us/Articles/Article-Detail/ArticleId/6692/Designing-Educational-Spaces-to-Inspire-Divergent-Thinking [Pristupljeno 04.05.2020.]
Objavljeno
2023-09-09
Sekcija
Grafičko inženjerstvo i dizajn