DIGITALNA TRANSFORMACIJA U POLJU EDUKACIJE PRIMENOM INOVATIVNOG REŠENJA

  • Aleksandra Tašković
Ključne reči: Digitalna transformacija, Inovacija, Edukacija, Tehnologija

Apstrakt

Kako su korisnici ti koji imaju najveću moć uticaja na tržištu i kako većina organizacija današ­njice svoje poslovanje preusmerava ka njima, digitalna transformacija je jedna od rešenja koja može da poboljša i unapredi način na koji organizacije isporučuju svoje vrednosti krajnjim korisnicima. Istraživački rad ima za cilj da pokaže značaj digitalne transformacije u polju edukacije i da predstavi idejno rešenja, kroz poslovni predlog, koji bi poboljšao način rada na fakultetima, povećao i održao zadovoljstvo studenata i razvio zainteresovanost od strane istih.

Reference

[1] https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/za/ Documents/digital/za-Deloitte-Digital-Digital-Transformation-v3.pdf
[2] Ruby Roberts, Rhona Flin, David Millar, LucaCorradi (2021). Psychological factors influencing technology adoption: A case study from the oil and gas industry. Robert Gordon university.
[3] https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/in/ Documents/risk/in-ra-managing-risk-digital-transformation-1-noexp.pdf
[4] Peter C. Verhoef, Thijs L. J. Broekhuizen, Yakov Bart, Abhi Bhattacharya (2021). Digital transformation: A multidisciplinary reflection and research agenda. University of Groningen, Groningen, the Netherland,
[5] Christof Ebert, Carlos Henrique Cabral Duarte (2018). Digital Transformation. Brazilian Institute of Geography and Statistics.
[6] Lina Panchyrz & Mohan Karumur (2021). Challenges with Organizing for Digital Transformation in International Manufacturing Networks. School of Innovation, Design and Engineering
Objavljeno
2023-05-06
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment