ANALIZA TRENDOVA MARKETING KOMUNIKACIJA NA TIK TOKU

  • Jelena Šušak
Ključne reči: digitalni marketing, društvene mreže, Tik Tok, brend strategija

Apstrakt

Tik Tok društvena mreža, svojim rapid­nim rastom, potpuno je transformisala digitalno okruženje i ono što korisnici od društvenih mreža očekuju. U teorijskom okviru rada dat je pregled statističkih podataka, trendova koji vladaju u digitalnom okruženju i na Tik Toku, kao i pregled sličnosti i razlika između Instagrama i Tik Toka. Empirijski okvir rada podrazumevao je analizu komunikacione strategije brendova i kreatora – metodom studije slučaja. Primarni cilj ovog istraživanja jeste identifikovanje različitih pristupa kreiranju sadržaja i komunikacionih strategija brendova prisutnih na Tik Toku. Sekundarni cilj istraživanja jeste generalno razumevanje Tik Tok kulture, algoritma i kreatora.

Reference

[1] https://blog.hootsuite.com/tiktok-stats/amp/ (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[2] Ruby, D. (2022, August 19). TikTok User Statistics (2022): How many TikTok Users Are There? Retrieved from Demand Sage: https://www.demandsage.com/tiktok-user-statistics/#:~:text=In%20Quarter%201%20of%202022,by%20the%20end%20of%202022 (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[3] https://www.tiktok.com/business/en (pristupljeno u oktobru 2022. godine)
[4] Cervi, L. (2021). Tik Tok and Generation Z. Theatre, Dance and Performing Training.
[5] Šekvušić, S. (2008). Kvalitativna studija slučaja u pedagoškim istraživanjima: Saznajne mogućnosti i ograničenja. Institut za pedagoška istraživanja.
Objavljeno
2023-05-06
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment