NEMATERIJALNE STRATEGIJE MOTIVISANJA ZAPOSLENIH U USLUŽNOJ ORGANIZACIJI

  • Katarina Lipovac
Ključne reči: motivacija, nematerijalna motivacija, organizacija, zaposleni

Apstrakt

Predmet rada se odnosi na različite strategije koje doprinose ličnoj satisfakciji zaposlenih u okviru određene uslužne organizacije, koja je ne materi­jalnog karaktera, te sve specifičnosti i karakteristika koja iz takvih odnosa proizilazi.

Reference

[1] Vidaković, T. (2012). Nematerijalne nagrade i njihov uticaj na motivaciju zaposlenih, Časopis za ekonomiju i tržište komunikacije, Vol. 2. br. 1 (162-163)
[2] Damjanovic P. , i dr. (2012); Menadžment ljudskih resursa, str. 114
[3] Mullins, L. J. (2010); Management and organizational behaviour 9thed. PrentiseHall, 254.
[4] Ranđelović, K. ,& Ranđelović D. (2013) Mogućnost primene teorije samoodređenja na objašnjenje radne motivacije i dobrobiti, Zbornik radova filozofskog fakulteta, (41-1), (471-488)
[5] Đorđević, Boljanović, Pavić, J. S. Ž. , (2011). Menadžment ljudskih resursa, Univerzitet Singidunum, Beograd
[6] Petković M. , (2003). Organizaciono ponašanje, Ekonomski fakultet, Beograd.
Objavljeno
2023-05-04
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment