CHATBOT NAMENJEN ZA POMOĆ STUDENTIMA PRILIKOM UPISA NA FAKULTET

  • Tanja Drčelić
Ključne reči: Chatbot, virtuelni asistent, mašinsko učenje, neuronska mreža, skup podataka, upis na fakultet

Apstrakt

U ovom radu je vršena evaluacija chatbot-a namenjenog za pomoć studentima prilikom upisa na fakultet. Evaluacija je vršena pomoću neuronske mreže, algoritma mašinskog učenja. Skup podataka je kreiran za dati problem od strane autora rada. Vršeno je pretprocesiranje upita radi bolje predikcije, a rezultati su obrađivani i dopunjavani informacijama iz baze podataka. Izmerene su preciznost, pouzdanost i F1 mera.

 

Reference

[1] Keras biblioteka (pristupljeno u oktobru 2022.)
[2] Adamopoulou E. Moussiades L. , “An Overview of Chatbot Technology“, 2020.
[3] Nimavat К., Champaneria Т., “Chatbots: An overview. Types, Architecture, Tools and Future Possibilities“, 2017.
[4] J. Weizenbaum, “ELIZA--A Computer Program For the Study of Natural Language Communication Between Man and Machine,” Commun. ACM, vol. 9, no. 1, pp. 36–45, 1966.
[5] B. A. Shawar and E. Atwell, “A comparison between Alice and Elizabeth Chatbot Systems,” Univ. Leeds, 2002.
[6] Amazon Developer, “Alexa.”, https://developer.amazon.com/alexa (pristupljeno u septembru 2022.)
[7] “The History of Chatbots – From ELIZA to ALEXA“, https://onlim.com/en/the-history-of-chatbots/?fbclid=IwAR0Stk0fQ4754cPNepl6Z5Q_vPAuwo93Bm1zYhRnFq1QGR-GuSE9-I9bPrM (pristupljeno u septembru 2022.)
[8] RASA: Open source conversational AI, https://rasa.com/ (pritupljeno u septembru 2022.)
[9] NeuralNine,” Inteligent AI Chatbot in Python” https://www.youtube.com/watch?v=1lwddP0KUEg&t=1247s (pritupljeno u septembru 2022.)
Objavljeno
2023-03-06
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo