PRIMENA EMBOK MODELA PRI ORGANIZOVANJU SPORTSKOG DOGAĐAJA-TURNIRA U BASKETU SA OSVRTOM NA MARKETING

  • Dunja Čeh
Ključne reči: Sportski događaji, EMBOK model, basket, marketing, promocija

Apstrakt

U radu je analiziran menadžment i marketing sportskih događaja, takođe akcenat je stavljen na EMBOK model i mogućnost njegove primene kroz organizovanje sportskog događaja (turnira u basketu) kao i na istraživanje rada čiji je cilj bio utvrđivanje odnosa učesnika istraživanja prema medijskom promovisanju sporta i sportskih događaja. U radu su date sugestije i smernice na koji način bi se poboljšala promocija basketa.

Reference

[1] Pivac T., Stamenković I. (2011). ,,Menadžment događaja“, Novi Sad, UNS-PMF-DGHT.
[2] Glenn A. J. Bowdin, Johnny Allen, William O’Toole, Robert Harris and Ian McDonnell (2006). Event management Second edition, Elsevier Ltd.
[3] Getz, D. (1991). Festivals, Special Events and Tourism. New York, Van Nostrand Reinhold.
[4] Grbić M. (2021) ,,Uloga i važnost menadžmenta s naglaskom na backstage menadžment”,
[5] Grubor A. (2013). ,,Marketing događaja” br. 30. Strana 39-43, Novi, Sad Univerzitet u Novom Sadu, ekonomski fakultet u Subotici
[6] Orban K., (2017). ,,Organizacija posebnih događaja”, Pula Sveučilište Jurja Dobrile
[7] Šurbatović J. (2014). ,,Menadžment u sportu”, Beograd: JP Zavod za udžbenike i Visoka sportska i zdravstvena škola
[8] Smith A.C.T. (2008), ,,Introduction to Sport Marketing”. Oxford:Butterworth-Heinemann
[9] Wagen Van Der, Carlos, B.R. (2008) ,,Event Management – Upravljanje događanjima,” Za turistička,kulturna, poslovna i sportska događanja, 1. izdanje Zagreb: MATE d.o.o
Objavljeno
2022-08-08
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment