РАЗВОЈ АПЛИКАЦИЈЕ ЗА УПРАВЉАЊЕ РЕСТОРАНОМ РАДИ ПОМОЋИ СТУДЕНТИМА У УСВАЈАЊУ ЗНАЊА ИЗ ПРЕДМЕТА СПЕЦИФИКАЦИЈА И МОДЕЛОВАЊЕ СОФТВЕРА

  • Лазар Јовић
Ključne reči: моделовање софтвера, спецификација софтвера, UML

Apstrakt

Држећи вежбе на предмету Спе­цификација и моделовање софтвера, на другој години смера Софтверско инжењерство и информационе технологије, увиђено је да постоји потреба за пројек­том који би студентима пружио увид у комплетно градиво примењено на реалан систем. Приказан је пут развоја софтвера, у који су укључени специфи­кација, моделовање, као и имплементација апликације која представља систем за управљање ресторана. Дијаграми који представљају UML моделе система креирани су у алату Magic Draw, док је имплемента­ција рађена у Java програмском језику, уз потребу Swing библиотеке за графички кориснички интерфејс.

Reference

[1] M. S. C. H. G. K. Martina Seidl, UML@Classroom An Introduction to Object-Oriented Modeling, Heidelberg, Germany: Springer, 2012.
[2] G. Milosavljević, Увод у моделовање софтвера, Нови Сад: Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 2020.
[3] B. Unhelkar, Software Engineering with UML, Taylot & Francis Group, 2018.
[4] „MagicDraw Architecture Made Simple, User Manual,“ No Magic, Inc., 2013.
Objavljeno
2022-07-07
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo