PLATFORMA ZA SPECIFIKACIJU I INTERPRETACIJU INTERAKTIVNE FIKCIJE

  • Aleksa Ivković
Ključne reči: Jezici specifični za domen, interpreter, interaktivna fikcija

Apstrakt

Ovaj rad predstavlja implementaciju jezika specifičnog za domen za potrebe kreiranja igri iz žanra interaktivne fikcije. Ovaj projekat je realizovan pomoću biblioteke textX. U okviru rada istražene su karakteristike ovog žanra, kao i neka slična rešenja iz domena.

Reference

[1] Roger Firth i Sonja Kesserich, ,,The Inform Beginner’s Guide“, The Interactive Fiction Library, August 2002
[2] Kevin Jackson-Mead i J. Robinson Wheeler, ,,IF Theory Reader“, April 2011
[3] https://alanif.se/downloads/documentation/manual.pdf (pristupljeno 10.10.2021.)
[4] https://adventuron.io/ (pristupljeno 10.10.2021.)
[5] I. Dejanović, ,,Prilog metodama brzog razvoja softvera na bazi proširivih jezičkih specifikacija. PhD thesis, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, January 2012”
[6] I. Dejanović, R. Vaderna, G. Milosavljević, Z. Vuković, ,,textX: A Python tool for Domain-Specific Languages Implementation“, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad
[7] Dejanović I., Milosavljević G., Vaderna R.: Arpeggio: A flexible PEG parser for Python, Knowledge-Based Systems, 2016, 95, 71 - 74, doi:10.1016/j.knosys.2015.12.004
[8] https://jinja.palletsprojects.com/en/3.0.x/intro/ (pristupljeno 19.10.2021.)
Objavljeno
2022-04-08
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo