KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST KOMPANIJA U SRBIJI

  • Marina Novaković
  • Ljubica Duđak
Ključne reči: Korporativna društvena odgovornost, strategija, menadžment

Apstrakt

U radu se razmatra pitanje značaja korporativne društvene odgovornosti kako za samu organizaciju i njeno pozicioniranje na tržištu, tako i za lokalnu zajednicu u kojoj kompanija posluje, zaposlene u kompaniji, tržište i životnu sredinu i njenu zaštitu. Da bi uspešnije koristila mnogobrojne prednosti negovanja društveno odgovornog ponašanja, kompanija mora da afirmiše svoje ideje i osećanja brige za probleme drugih i promoviše sve aktivnosti na njihovom rešavanju.

Reference

[1] 1.Carroll, A three-dimensional conceptual model of corporate performance. Academy of menagement, Business horizons,1979., str. 39-48
[2] 2.Duđak Lj., Korporativna društvena odgovornost (skripta), FTN, Novi Sad, 2020.
[3] 3.Đurić, M. & Filipović, J., Model društvene odgovornosti preduzeća, Kragujevac, 2007.
[4] 4.Duđak Lj., Razvoj karijere (skripta), FTN, Novi Sad, 2006.
[5] 5.Ćeka M., Uloga korporativne društvene odgovornosti u savremenom poslovanju u Srbiji, Beograd, 2011.
[6] 6.Ivanović-Đukić, Promovisanje društveno odgovornog poslovanja preduzeća u Srbiji, Sociologija, 2011.
Objavljeno
2022-03-02
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment