ULOGA MEDIJA U ODNOSIMA S JAVNOŠĆU

  • Marija Mišković
Ključne reči: masovni mediji, odnosi s javnošću, COVID-19, mladi

Apstrakt

U radu se razmatra pitanje uloge medija u odnosima s javnošću, na primeru medijske advokature u promovisanju potrebe za vakcinacijom protiv virusa COVID-19. Navedeni su primeri promotivnih kampanja usmerenih ka vakcinaciji mladih protiv virusa COVID-19, tokom kojih su korišćene najbolje taktike u odnosima s medijima. Rezultati istraživanja su ukazali na to da je postojalo izvesno nepoverenje u medijske informacije o razvoju bolesti korona, a posebno u izveštaje o potrebi vakcinacije protiv ove bolesti.

Reference

[1] J. Raupp, "Public Relations: Media Effects". Berlin, Freie Universität, 2017.
[2] https://www.prsa.org/prssa/about-prssa/learn-about-pr (pristupljeno novembra 2021).
[3] S. Blek, „Odnosi s javnošću”. Beograd, Clio, 2003.
[4] D. Verčič, F. Zavrl, P. Rijavec, G. Ognjanov, A. Brbaklić, „Odnosi s medijima”. Beograd, Medija centar i Pristop, 2004.
[5] I. Šidanin, B. R. Njegovan, B. Sokolović, "Students’ Views on Vaccination against COVID-19 Virus and Trust in Media Information about the Vaccine: The Case of Serbia", Vaccines, 9, 1430, 2021.
[6] https://www.exitfondacija.org/oznaka/ujedinjeni-festivali-srbije/ (pristupljeno decembra 2021).
[7] http://www.bgcentar.org.rs/kampanja-natebije-za-izgradnju-poverenja-mladih-u-vakcinaciju/ (pristupljeno decembra 2021).
[8] http://novisadtezove.rs/news.html (pristupljeno decembra 2021).
Objavljeno
2022-08-07
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment