PROCES IZGRADNJE BRENDA ZASNOVAN NA KOMUNIKACIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

  • Nataša Pavlović
Ključne reči: društvene mreže, promocija, poslovanje, brend

Apstrakt

Ekspanzija interneta je započela onog momenta kada je veći deo populacije mogao sebi da priušti kompjuter. Danas gotovo da ne postoji kuća u svetu bez kompjutera i mogućnosti pristupa internetu. Internet nije samo promenio živote ljudi, već je uticao i na promene poslovanja kompanija i finansijskih institucija. Informaci­one tehnologije su kreirale savremeno poslovno okruženje, menjajući poslovne strategije i poslovne sisteme. Elektron­sko poslovanje je doprinelo razvoju mnogih platformi za ostvarivanje konkurentske prednosti. Jedan od osnovnih argumenata za promovisanje na društvenim mrežama jeste da tradicionalni marketing gubi svoj uticaj na potrošače što je podržano od strane statističkih dokaza koji pokazuju rastući trend potrošača da donese odluke o kupovini zasno­vane na internet istraživanjima i preporukama. Potrošači su skloniji da veruju povratnim informacijama od istom­išljenika nego korporativnog marktinga putem televizije, radija ili novina.

Reference

[1] 1. Nikolić, Stanković, Dejanović. Brend menadžment. Novi Sad: Fakultet tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu, 2015.
[2] 2. P., Kotler. “Marketing menadžment. Evanston : Univerzitet Northwestern, 2006.
[3] 3. Z., Gavrilović. Internet brendiranje. Bijeljina : Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Fakultet poslovne ekonomije, 2015.
[4] 4. S., Brogi. Online brend communities: a literature review. Roma: Univerzitet of Roma Tor Vergata, 2014.
[5] 5. Element 7 Digital. [Online] [Cited: 10 10 2020.] https://element7digital.com.au/blog/4-killer-ideas-to-be-an-online-brand-maniac.
[6] 6. Kirtus K., Karahan F. To Be or Not to Be in Social Media Arena as the Most Cost- Efficient Marketing Strategy after the Global Recession. s.l.: Procedia Social and Behavioral Sciences, 2011.
[7] 7. Data Reportal. [Online] [Cited: 20 12 2020.] https://datareportal.com/reports/digital-2020-serbia.
[8] 8. Capgemini. [Online] [Cited: 13 10 2020.] http://www.capgemini.com/resource-file-access/resource/pdf/social_banking_leveraging_social_media_to_enhance_customer_engagement.pdf.
[9] 9. Vasiljev S, Sudarević T. Marketing principi. s.l. : Prometej Novi Sad, 2014.
Objavljeno
2021-08-03
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment