UNAPREĐENJE POSLOVANJA PRIMENOM METODA I TEHNIKA DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMERU PRESS PACK D.O.O. PREDUZEĆA

  • Nenad Ramić
  • Đorđe Ćelić
Ključne reči: Internet, Digitalni marketing, Online marketing

Apstrakt

Svedoci smo ubrzanog napretka tehnologije, koji neminovno unosi promene ne samo u našim svakodnevnim životnim aktivnostima, već i u načinu poslovanja, a samim tim i u marketingu kao neodvojive komponente svakog posla i organizacije. Pojam digitalni marketing obuhvata celokupne marketinške napore koji se ulažu korišćenjem elektronskih uređaja ili interneta. Rad će prikazati faktore koji utiču na unapređenje poslovanja primenom metoda i tehnika ovakve vrste marketinga.

Reference

[1] S. Lovreta, J. Končar, G. Petković, ,,Strategije izgradnje strukture kanala marketinga u funkciji jačanja konkurentnosti srpske privrede”, Ekonomski fakultet, Beograd, 2011. Str 8-9
[2] Drucker, P. „Inovacije i preduzetništvo“, prevod sa engleskog, Privredni pregled, Beograd, 1991.
[3] Roberts, M. and Zahay, D., ,,Internet Marketing: Integrating Online and Offline Strategies”, Ohio, OH. (2012)M. Cohn, ,,Mastering Digital Marketing - Maximizing Your Marketing Strategy To Reach Ideal Clients”, 2017.
[4] S. Tyler, D. A. Fergusen, R. A. Klein., ,,Media Promotion and Marketing for Broadcasting, Cable and the Web, the Internet”, Buttersworth-Heinemann, 2002
[5] M. Cohn, ,,Mastering Digital Marketing - Maximizing Your Marketing Strategy To Reach Ideal Clients”, 2017
[6] Elena-Iulia Apavaloaie, ,,The impact of the internet on the business environment”, 2014, Page 956
[7] D. Chaffey, P.R. Smith, ,,Digital Marketing Excellence - Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing”, Fifth Edition, 2017. Page 295
Objavljeno
2021-05-02
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment