KONCEPT PRODAVNICA KROZ ENTERIJER STARE VAJFERTOVE PIVARE U PANČEVU

  • Nikola Horvat
Ključne reči: uređenje enterijera, kontekst, koncept, arhitektura, savremeni dizajn

Apstrakt

Istraživanje i povezivanje tri različite upotrebe prostora u jednu celinu, nazvanu koncept pro­davnica. Dizajn enterijera istražuje interaktivnost između materijala, svetlosti, refleksije i tkanine. Rad predstavlja teorijski okvir koji daje bolji pregled i objašnjenje samog pojma koncept prodavnice.

Reference

[1] Grubb, E.L. I Grathvohl, H.L. (1967). Koncept potrošača, simbolika i ponašanje na tržištu: teorijski pristup. Journal of Marketing. Vol. 31, broj 4, str. 22-27.
[2] Petermans, A. (2013). Dizajn za iskustvo u modnoj industriji: strategije suočavanja u doba homogenizacije. Univerzitet Hasselt. Arhitektonskoumetnički fakultet. Belgija.
[3] Sirgi, M. J. (1982). Koncept sopstva u ponašanju potrošača: kritički osvrt. Journal of Consumer Istraživanje. Vol. 9. br. 3. str. 287-300. Universiti of Chicago Press.
Objavljeno
2021-04-03