UNAPREĐENJE ONLAJN VIDLJIVOSTI BRENDA „RECHOCOLIZE“

  • Maja Surovi
Ključne reči: Digitalni marketing, Brend, Analitika, Pozicioniranje

Apstrakt

Kako se potrošači sve više nalaze na internetu, tradicionalni marketing u velikoj meri ustupa mesto digitalnom marketingu. Kompanije su iskoristile tu sveprisutnost na internetu u proširivanju svesti o svojim brendovima. Da bi se na pravi način komunicirale vred­nosti brenda onlajn, potrebno je pratiti društvene tren­dove i delovati u skladu sa njima. Predmet istraživanja u ovom radu biće onlajn nastup preduzeća “Rechocolize”, sa fokusom na analizu onlajn vidljivosti ovog brenda, kao i upotrebu digitalnih kanala, sadržaj koji objavljuje i način na koji se obraća ciljnoj publici.

Reference

[1]Clement, J. (2020). Number of Internet Users Worldwide. Retrieved from Statista: https://www.statista.com/statistics/273018/number-of-internet-users-worldwide/
[2]Nikolić, S., Stanković, J., & Dejanović, A. (2015). Brend menadžment. Novi Sad: FTN Izdavaštvo.
[3] Kotler, P., & Ferč, A. (2007). B2B Brend Menadžment. Beograd: Data Status.
[4] Keller, K. L. (2003). Strategic Brand Management. New Jersey: Prentice Hall.
[5] Ries, A., & Trout, J. (1986). Positioning - The Battle for Your Mind. New York: McGraw Hill.
[6] Chaffey, D., & Smith, P. (2017). Digital Marketing Excellence, fifth edition. New York: Routledge.
[7] Dodson, I. (2016). The art of digital marketing. New Jersey: Wiley.
[8] Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2016). Digital marketing, sixth edition. Edinburgh Gate: Pearson.
Objavljeno
2020-12-07
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment