UNAPREĐENJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA U PEKARI „KROSTI“

  • Ana Crepulja
Ključne reči: CRM, Istraživanje, Mere unapređenja

Apstrakt

Predmet rada jeste sagledavanje procesa unapređenja zadovoljstva potrošača u Pekari „Krosti“. Teorijske osnove iz ove oblasti predstavljene su u radu, kao i praktična primena metode za unapređenje zadovoljstva korisnika u ovom preduzeću, kako bi se na kraju došlo do odgovarajuće mere unapređenja.

Reference

[1] Istraživanje tržišta – zadovoljstvo kupaca, http://www.kudaukupovinu.rs/istrazivanja-trzista/6412-zadovoljan-kupac-zadovoljan-prodavac, pristup na dan: 15.12.2017.
[2] P. Rupper, (1989), Untermehmenslogistik-Vision oder Reaulitat, Management-Zeitschriff, Nr 58, Zurich
[3] Loverta, S., Berman, B., Petković G.,Veljković S, Crnković J., Bogetić Z. ( 2010), Menadžment odnosa sa kupcima, Data status i Centar za izdavačku delatnost Ekonomskog fakulteta, Beograd
[4,5] Slavica Mitrović, Boban Melović, (2013), Principi savremenog menadžmenta, Fakultet tehničkih nauka, Novi sad
Objavljeno
2020-10-04
Sekcija
Industrijsko inženjerstvo i inženjerski menadžment