REKONSTRUKCIJA HRANE ZA POTREBE ARHITEKTONSKE VIZUALIZACIJE

  • Dragica Ćurčin
Ključne reči: fotogrametrija, agisoft photoscan, hrana, modelovanje, blender, 3ds max

Apstrakt

U ovom radu analiziran je problem kreiranja hrane za potrebe arhitektonske vizuelizacije. Poređenjem dve metode, rekonstrukcijom modela koriš­ćenjem automatskog programa AgiSoft Photoscan-a i modelovanje hrane u nekom od programa za 3D mode­lovanje, razmotrene su mane i prednosti ovih metoda. Prilikom kreiranja scene za potrebe arhitektonske vizuali­zacije, potrebno je da scena izgleda što realističnije, stoga se dodavanjem objekta kao što je hrana dobija takav efekat. Kako bi model bio zadovoljavajući, potrebno je obratiti pažnju na detalje kao i na samu teksturu objekta, takođe treba voditi računa o broju poligona, kako ne bi došlo do problema prilikom uklapanja modela u scenu.

Reference

[1] Vladimir Pajić, ,,Fotogrametrija“, https://www.scribd.com/document/156320580/Fotogrametrija-Vladimir-Pajic (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] ,,3D modeling“, https://en.wikipedia.org/wiki/3D_modeling (pristupljeno u oktobru 2019.)
[3] Josh Petty, ,,What is 3ds and what is it used for?“, https://conceptartempire.com/what-is-3ds-max/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
Objavljeno
2020-03-28