ENTERIJER PRODAVNICE SATOVA: PRIKAZ DVA RAZLIČITA PRISTUPA

  • Luka Krtinić
Ključne reči: enterijer, moda, brend, umetnost, životni stilovi, društvene mreže

Apstrakt

Predmet ovog rada jeste istraživanje različitih uticaja koji redefinišu polje dizajna enterijera u savremenom svetu. Osnovni teorijski problemi usmereni su na spektakl, modu, brendiranje, društene mreže i umetnost, i njihove korelacije sa enterijerom, pretvarajući ga u otvoren sistem relacija (asamblaž). Istraživanje je ispraćeno sa dva primera koji prikazuju dva različita pristupa dizajnu enterijera.

Reference

[1] G. Debor, „Društvo spektakla“, Porodična biblioteka br. 4, Beograd, 2006.
[2] H. Foster, „Deign and Crime (And Other Diatribes)“, London, Verso, 2002.
[3] R. Vest-Pavlov, „Space in Theory Kristvea, Foucault, Deleuze“, Amsterdam, Rodopi B.V. 2009
[4] http://www.amusinginterior.com/10-fashion-designers-who-are-now-successful-interior-designers-too/ (pristupljeno u septembru 2018.)
[5] M. Lindstrom, „Brand Sense“, New York, Free Press, 2005.
[6] U. Eko, „Istorija lepote“, Beograd, Plato, 2004.
[7] M. Uzelac, „Estetika“, Novi Sad, Akademija umetnosti, 1999.
[8] P.L. Knox, „Cities and Design“, London, Routledge, 2011.
[9] M. Jarzombek, „Haacke’s Condensation Cube: The Machine in the Box and the Travails of Architecture“, http://web.mit.edu/mmj4/www/downloads/papers.pdf (pristupljeno u avgustu 2018.)
[10] https://www.olafureliasson.net/ (pristupljeno u septembru 2018.)
[11] https://inews.co.uk/essentials/meet-fujiko-nakaya-artist-makes-sculptures-fog-fact-disappears-i-like/ (pristupljeno u septembru 2018.)
[12] http://misplaced.design/ (pristupljeno u septembru 2018.)
[13] W. Schinkel, L. Noordegraaf-Eelens, „In Medias Res, Peter Sloterdijk’s Spherological Poetics of Being“, Amsterdam, Amsterdam University Press, 2011.
[14] K. Dovey, „Assembling architecture“, u H. Frichot; S. Loo, „Deleuze and Architecture“, Edinburgh, University of Edinburgh Press, 2013.
Objavljeno
2019-07-29