VR – TEHNIKE I PRIMENE U PRAKSI ARHITEKTONSKE VIZUALIZACIJE

  • Dejan Žilbert
Ključne reči: VR, vizualizacija, HMD, simulacija, Google, Cardboard, 360, Panorama, Unreal Engine

Apstrakt

U radu je istražena tehnologija virtualne realnosti, uz šire razumevanje konteksta razvića njenog pojma, i mogućnosti primene iste u praksi arhitektonske vizualizicije. Prikazana je istorija razvoja tehnike i četiri rešenja, kojima je moguće proizvesti VR sadržaj, primeren ciljevima arhitektonske prakse.

Reference

[1] Šiđanin P., Lazić M., „Virtuelna i proširena realnost, koncepti, tehnike, primene“, Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet Tehničkih Nauka, Novi Sad, 2018.
[2] https://www.vrs.org.uk/virtual-reality/history.html (pristupljeno 30.10.2018)
[3] Dixon S., „Digital Performance“, The MIT Press, 2007.
[4] Shannon T., „Unreal Engine 4 for Design Visualization“, Addison-Wesley, 2017.
[5] White J., „Virtual Reality and the Built Enviroment, Architectural Press, 2002.
Objavljeno
2019-07-27