VIZUALIZACIJA URBANOG PODRUČJA - STUDIJA SLUČAJA NOVA LUKA U KOPENHAGENU

  • Iva Sučević
Ključne reči: Arhitektura, vizualizacija, 3D, modelovanje

Apstrakt

Vizualizacija se danas sve više koristi za predstavljanje prostora, kako u filmskoj i gaming (gejming) industriji, tako i u arhitekturi, za reprezentaciju enterijera i eksterijera. Kod arhitektonske vizualizacije od ključne je važnosti postizanje kvaliteta rendera takvog da prikazani prostor deluje realno. To se postiže kroz analiziranje fotografija postojećeg prostora i prilagođavanjem karakteristika rendera rezultatima tih analiza.

Reference

[1] G.Jan, G.Lars (1966). Public spaces, Public life, Copenhagen, The Danish Architectural Press and the Royal Danish Academy of Fine Arts
[2] Autodesk (2017). Dostupno na:
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2018/ENU/3DSMax-Rendering/files/GUID-CA74469E-9320-4801-B3F0-B4E00461689C-htm.html [poslednji pristup: 19.10.2017]
[3] Bekerman (2014). Dostupno na :
https://www.ronenbekerman.com/photographic-approach-in-architectural-visualisation/#Introduction_to_Photographic_Approach_in_Architectural_Visualization
[poslednji pristup: 19.10.2018]
[4] Chaosgrup (2018). Dostupno na :
https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Lights [poslednji pristup: 19.10.2017]
[5] Chaosgrup (2018). Dostupno na :
https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Materials [poslednji pristup: 19.10.2017]
Objavljeno
2019-07-27