Асистент-мастер Јелена Станковић


Недостаје слика

Јелена Станковић

Асистент-мастер


Телефон021.485.2161
E-mail
Академско звањеАсистент-мастер
Асистент-Мастер
22.01.2013.
Радно местоОдДоОрганизациона јединица
Сарадник у настави01.05.2012.01.01.2013.Департман за индустријско инжењерство и менаџмент
НазивУ Установи
"Дифузија новог производа"

Диплома

Економске науке

Економски факултет у Суботици

2009

"Утицај стратегија животног циклуса производа на развојну политику предузећа"

Мастер рад

Економске науке

Економски факултет у Суботици

2011

Критеријум продукцијеОпис
(М13) Монографска студија/поглавље у књизи М11 или рад у тематском зборнику водећег међународног значајаNikolić, S., Tumbas, P., Kostreš, M., & Stanković, J. (2013/2014). The New Marketing Management Approach: The Glocal Prosumer. In Challenges for the Future.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниOrčik, A., Stanković, J., & Gajić, S. (18. May 2013.). The Role of Social Media in Technology Adoption throughtout the Product Life Cycle. 1st International doctoral student conference, Contemporary research issues in economics, management and business. Prilep, Republic of Macedonia.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниĐurin, S., Stanković, J., Terek, E., Hedge Funds in Contemporary Economy, II International Symposium Engineering Management and Competitiveness 2012 (EMC 2012), Zrenjanin, Serbia, June 2012, proceedings pp. 492-497.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниBrkljač, M., & Stanković, J. (Jun 15 2013). The Role of “Word of Mouth” Communication in Service Marketing. International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences (pp. 253-264). Novi Sad, Serbia: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниBrkljač, M., Stanković, J., & Gajić, S. (18 - 30 November 2013). Gaining a Competitive Advantage by Integration of Marketing and Logistics. 1st Logistics International Conference LOGIC 2013. Belgrade, Serbia.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниGajić, S., Stanković, J., & Lalić, D. (20.-21. June 2013). The Role of Individuals in the Process of Innovation. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD 2013 (pp. 412-418). Istanbul, Turkey : Lookus Scientific.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (December, 2012). Poles of (Serbian) (Un)Success: Patterns of Culture, Social Capital and Educational Efficiency. International Scientific Conference Population: Development/Crisis (pp. 145-158). Novi Sad, Serbia: Universitiy of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Novi Sad, Serbia.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, S., Stanković, J., & Batas-Adamov, G. (18. April 2013.). Greenwashing and Corporate Social Responsibility: The Dark Side of Eco-Marketing Proceedings. 18th International Scientific Symposium Strategic Management - SM 2013 (pp. 748-756 ). Subotica - Palić, Serbia: University of Novi Sad, Faculty of Economics.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, S., Stanković, J., & Batas-Adamov, G. (December 2012). The Role of B2B Marketing in Industrial Sustainability: Eco-Marketing in a Focus of Success. International Scientific Conference Population: Development/Crisis (pp. 234-243). Novi Sad, Serbia: University of Novi Sad, faculty of Tecnical Sciences.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, S., Stanković, J., Kostreš, M., & Ćelić, Đ. (Jun 15. 2013). Place/City Branding and Multiculturalism: (Im)Possibility of Diversity. International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences (pp. 145-158). Novi Sad, Serbia: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences.
(М53) Рад у научном часописуNikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (2013, Tome VI). Co-Creation Challenges of Modern Marketing. Acta Technica Corviniensis – Bulletin of Engineering, 85-89.
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниГајић, С., Станковић, Ј., Лалић, Д., & Милић, Б. (18. - 21. 02. 2013). Улога Друштвених Медија у Промоцији Резултата Научних Истраживања. XИX Скуп Трендови Развоја: “Универзитет На Тржишту...”. Марибор, Похорје, Словенија.
ЗвањеУжа научна областВисокошколска установаДатум избора
Асистент-мастерПроизводни и услужни системи, организација и менаџментФакултет техничких наука22.01.2016.
Асистент-мастерПроизводни системи, организација и менаџмент22.01.2013.
Сарадник у наставиПроизводни системи, организација и менаџмент-маркетинг менаџмензтФакултет техничких наука01.05.2012.