Предмет: Дигитални маркетинг (17 - IM1815)


Основне информације

КатегоријаСтручно-апликативни
Научна областПроизводни и услужни системи, организација и менаџмент
МултидисциплинарнаНе
ЕСПБ5
Програм предмета

Програм се примењује од 01.10.2013..

Циљ предмета представља овладавање основним знањима развоја, имплементације и контроле имплементације стратегије дигиталног маркетинга за „B2B“ i „B2C“ моделе пословања. На основу усвојених знања студенти ће овладати употребом различитих дигиталних платформи и канала. Студенти ће стећи свеобухватна знања и искуства о начину развоја интегрисане стратегије дигиталног маркетинга, од њене формулације до имплементације и контроле.
Студенти ће стећи: знања о улози, значају и месту дигиталног маркетинга у широј маркетиншкој стратегији, разумевање основних дигиталних маркетинг канала – online оглашавања, дигиталног дисплеја, видеа, мобилних канала, претраживача и друштвених медија. Дипломирани инжењери индустријског инжењерства и менаџмента ће научити да развијају, евалуирају и спроводе свеобухватне стратегије дигиталног маркетинга и стећи ће компетенције за мерење резултата дигиталног маркетинга и прорачуна исплативости и повраћаја инвестиција у активности дигиталног маркетинга.
Увод у дигитални маркетинг; Анализа онлине окружења; Стратегија дигиталног маркетинга; Утицај дигиталних медија и технологије на маркетинг микс; Испорука онлине искуства за кориснике; Планирање кампање дигиталног маркетинга; Маркетинг комуникација путем дигиталних канала; B2B i B2C дигитални маркетинг; Маркетинг аналитика; Оптимизација за претраживаче; „Pay per Click“, „Digital Display“ рекламирање; email маркетинг; Маркетинг на друштвеним мрежама; Мобилни маркетинг; А/Б тестирање.
Настава се одвија кроз предавања, рачунарске вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија путем тестова знања, семинарског рада и усменог испита.
АуториНазивГодинаИздавачЈезик
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston, Richard MayerDigital Marketing (6th Edition)2016Prentice HallЕнглески
Ђорђе ЋелићДигитални маркетинг - електронска скрипта2019Факултет техничких наука, Нови СадЕнглески
Ian DodsonThe Art of Digital Marketing2016WileyЕнглески
Gabriel Weinberg, Justin MaresTraction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth2015PortfolioЕнглески
Himanshu SharmaMaths and Stats for Web Analytics and Conversion Optimization2017BlurbЕнглески
Предметна активностПредиспитнаОбавезнаБрој поена
Тестдада10.00
Тестдада10.00
Присуство на вежбамадада5.00
Присуство на предавањимадада5.00
Семинарски раддада20.00
Теоријски део испитанеда50.00
Име и презимеВид наставе
Недостаје слика

Ћелић др Ђорђе
Ванредни професор

Предавања
Недостаје слика

Ћелић др Ђорђе
Ванредни професор

Рачунарске вежбе
Недостаје слика

Тодоровић Тања
Асистент

Рачунарске вежбе