Predmet: Skript jezici za računarsku animaciju (17 - RG022)


Osnovne informacije

KategorijaTeorijsko-metodološki
Naučna oblastPrimenjene računarske nauke i informatika
MultidisciplinarnaNe
ESPB6
Matične organizacione jedinice predmeta

Trenutno nema podataka o matičnim organizacionim jedinicama predmeta!
Program predmeta

Program se primenjuje od 08.03.2019..

Osposobljavanje studenata za ovladavanje deklarativnim programskim tehnikama programiranja komponenti animacije, kako zabavnog, tako i inženjerskog tipa.
Ovladavanje osnova skriptovanja pomoću komercijanih pogona računarskih igara (Unreal engine, Unity). Takođe, student spoznaje rad softverskog sistema za proizvodnju aninimacije i kako razviti računarsku igru.
Programske apstrakcije animacije u svetlu objekata, atributa i metoda. Tehnike specifikovanja vremena, događaja i algoritama. Metode deklarativnog specifikovanja objekata i karaktera. Vizuelno programiranje zasnovano na čvorovima (node-based). Tehnike vizuelnog programiranja: objekata scene i karaktera i kamera, specifikovanje ponašanja karaktera/objekata aktivnog i pasivnog tipa, interakcija sa korisnikom animacije, vizuelizacija atributa animacije.
Predavanja; laboratorijske vežbe; konsultacije.
AutoriNazivGodinaIzdavačJezik
Ivetic, D.Deklarativno programiranje animacije2020FTN Novi SadSrpski jezik
Sewell, BrendenBlueprints Visual Scripting for Unreal Engine2015Packt PublishingEngleski
Hocking, JoeUnity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 52014Manning publishingEngleski
Predmetna aktivnostPredispitnaObaveznaBroj poena
Složeni oblici vežbidada50.00
Seminarski raddada20.00
Usmeni deo ispitaneda30.00
Ime i prezimeVid nastave
Nedostaje slika

Ivetić dr Dragan
Redovni profesor

Predavanja
Nedostaje slika

Bursać Vasilije
Asistent

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Zeljković Milena
Asistent

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Đorđević Filip
Asistent

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Paunović Aleksa
Asistent

Računarske vežbe