Program se primenjuje od 18.10.2012..
Osposobljavanje studenata da razumeju proces razvoja modernih računarskih igara i da budu u stanju da primene svoja znanja u oblasti visoko interaktivnih računarskih igara.
Stečena znanja i veštine koristi za razvoj računarskih igara, uključujući i ozbiljne igre, igre za razonodu, i simulacije.
Pojam video igre. Tehnologija i proces razvoja računarskih igara. Interakcija i računarske igre (razvoj u slučaju igrača protiv računara i u slučaju više igrača). Simulacija procesa u računarskim igrama. Psihološki aspekti razvoja računarskih igara (koncept "igrivosti," metrike satisfakcije korisnika). Pojam priče i estetike u računarskim igrama. Primena računarskih igara (tržište igara za razonodu, ozbiljne igre i igre i obrazovanje).
Predavanja, računarske vežbe, konsultacije. Gradivo predmeta je organizovano u 2 celine koje se proveravaju u formi 2 testa tokom predavanja. Na vežbama se koriste softverski pogoni Juniti (ili Anril) da bi se izučili aspekti razvoja video igara. Ovako stečeno znanje se proverava preko samostalnog projekta čiji je cilj realizovanje jednostavne ali kompletne video igre. Projekat se radi u timovima. Uspešno rešene vežbe su uslov za izlazak na ispit. Ispit se polaže u pismenoj formi. Osvojeni bodovi sa ispita, testova i obaveza sa vežbi se sabiraju formirajući konačnu ocenu.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|
Dragan Ivetić | Proces razvoja računarskih igara | 2012 | FTN | Srpski jezik |
Erik Bethke | Game Development and Production | 2003 | Wordware Publishing | Engleski |
Aaron Reed | Learning XNA 4.0: Game Development for the PC, Xbox 360, and Windows Phone 7 | 2010 | O’Reilly | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|
Složeni oblici vežbi | da | da | 50.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | ne | da | 30.00 |
Seminarski rad | da | da | 20.00 |
| Ime i prezime | Vid nastave |
---|
 | | Predavanja |
 | | Predavanja |
 | | Računarske vežbe |
 | | Računarske vežbe |