ванр. проф. др Славка Николић


Недостаје слика

др Славка Николић

Ванредни професор


Телефон021/485-2161
E-mail
Академско звањеВанредни професор

а) Институт за трансфер и ретрансфер технологије, Београд; • ДЕС Београд, главни технолог површинске заштите; • РО Радиотон, главни технолог; • Од 1988. до 1997. у ЛОЛА Корпорацији, Београд и то: -ЛОЛА Рачунари, пом. дир. за пласман; -ЛОЛА Експорт, пом. дир. за промоцију и пропаганду; -ЛОЛА Експорт, пом. дир. за маркетинг; -ЛОЛА Фабрика алатних машина, пом. дир. за маркетинг; • Од 1998. у НИС (Нафтна Индустрија Србије) и то: -Координатор за пласман и маркетинг Рафинерије Нови Сад, -Директрор Сектора за маркетинг Рафинерије Нови Сад; -Шеф Кабинета генералног директора НИС а.д.; -Директор Сектора за стратешки менаџмент НИС а.д. б) Претходни наставни рад (пре избора у звање наставника): • Спољни сарадник на вежбама из технолошког предвиђања; • асистент на предметиме технолошко предвиђање, предузетништво, маркетинг, корпоративне стратегије; • наставник на предметима: Тех. предвиђање, Предузетништво, Маркетинг. Истраживање тржишта и понашање потрошача

Ванредни професор
16.06.2012.
НазивУ Установи
Хроматизација алуминијума

Диплома

Машинско инжењерство

ТЕХНОЛОШКО-МЕТАЛУРШКИ ФАКУЛТЕТ

1978

Предвиђање и планирање технолошког развоја - прилог унапређењу основне методологије

Магистратура

Организационе науке

Факултет организационих наука

1992

Менаџмент и емоционална интелигенција

Докторат

Менаџмент и бизнис

Факултет организационих наука

2002

Критеријум продукцијеОпис
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаСтанковић Ј., Миковић И., Николић С.: Тхе роле оф дигитал маркетинг ин а промотион оф хигхер едуцатион институтионс: Цаусе ор цонсеqуенце оф социо-ецономиц дyнамицс?, Нови Сад, Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Университy оф Нови Сад, Сербиа, 2015, стр. 173-187, ИСБН 978-86-7892-765-2
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Социо-Ецономиц Аспецт оф Бусинесс: Цорпорате Социал Респонсибилитy ас Парт оф Бранд Стратегy, Нови Сад, Фацултy оф Тецхницал Сцинцес, ГРИД, 2014, стр. 143-152, ИСБН 978-86-7892-664
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаНиколић С., Тумбас П., Костреш М., Станковић Ј.: Тхе Неw Маркетинг Манагемент Аппроацх: Тхе Глоцал Просумер. Цхаптер ВИ ин Енгинееринг Манагемент – Цхалленгес фор тхе Футуре, Х.-Ј. Буллингер
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаНиколић С., Ћосић И., Врговић П., Шафрањ Ј., Страк М.: Перцептион оф Едуцатионал Енвиронмент ин тхе Регион оф Формер Yугослав Републицс: ПЕР_ЕДУ, Нови Сад, Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Университy оф Нови Сад, 2011, ИСБН 978-86-7892-402-6
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаNikolić S., Tumbas P., Kostreš M., Stanković J.: The New Marketing Management Approach: The Glocal Prosumer. Chapter VI, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Fraunhofer IAO, DAAAM International, 2013, str. 103-126, ISBN 978-3-902734-01-3
(М21) Рад у врхунском међународном часописуЖивковић З., Николић С., Дорословачки Р., Лалић Б., Станковић Ј., Живковић Т.: Фостеринг цреативитy бy а специаллy десигнед Дорис тоол, Тхинкинг Скиллс анд Цреативитy, 2015, Вол. 17, пп. 132-148, ИССН 1871-1871
(М23) Рад у међународном часописуНиколић С., Букуров М., Ерић Д., Станковић Ј.: Мергерс анд Ацqуиситионс ин тхе рефлецтион оф соап бубблес, Техницки Вјесник = Тецхницал Газетте, 2016, Вол. 23, Но 6, ИССН 1330-3651, УДК: 10.17559/ТВ-20150605083707
(М23) Рад у међународном часописуНиколић С., Кисс Ф., Младеновић В., Букуров М., Станковић Ј.: Цорн-басед полyлацтиде вс. ПЕТ боттлес - Црадле-то-гате ЛЦА анд имплицатионс, Материале Пластице, 2015, Вол. 52, Но 4, пп. 517-521, ИССН 0025-5289
(М23) Рад у међународном часописуНиколић С., Дејановић А., Станковић Ј.: Интеграл Модел оф Стратегиц Манагемент: Идентифицатион оф Потентиал Сyнергиес , Ацта Полyтецхница Хунгарица, 2015, Но Вол. 12, Но. 8, пп. 115-133, ИССН 1785-8860
(М23) Рад у међународном часописуНиколић С., Печујлија М.: Цустомер бехавиор ин тхе цултуре оф феар анд схорт аттентион", (аццептед 13 Јануарy, 2011), Африцан Јоурнал оф Бусинесс Манагемент, 2012, Вол. 6, Но 9, пп. 3147-3155, ИССН 1993-8233
(М23) Рад у међународном часописуНиколић С., Ћосић И., Милетић А., Печујлија М.: Тхе еффецт оф тхе 'голден ратио' он цонсумер бехавиоур, Африцан Јоурнал оф Бусинесс Манагемент, 2011, Вол. 5, Но 20, пп. 8347-8360, ИССН 1993-8233
(М23) Рад у међународном часописуNikolić, T.S, Pecujlija, M.: Customer behavior in the culture of fear and short attention, African Journal of Business Managemen, 2011., Vol. 6 (9), pp. 3147-3155, 7 March, 2012, ISSN 1993-8233
(М23) Рад у међународном часописуNikolić S., Ćosić I., Miletić A., Pečujlija M.: The effect of the 'golden ratio' on consumer behaviour, African Journal of Business Management, 2011, Vol. 5, No 20, pp. 8347-8360, ISSN 1993-8233
(М24) Рад у часопису међународног значаја верификованог посебном одлукомНиколић С., Врговић П., Станковић Ј., Шафрањ Ј.: Студентс’ Емотионал Стате анд Едуцатионал Еффициенцy: Темптатионс оф Модерн Едуцатион, Тхе Неw Едуцатионал Ревиеw, 2015, Вол. 39, Но 1, пп. 153-164, ИССН 1732-6729
(М31) Предавање по позиву са међународног скупа штампано у целиниЖивковић З., Николић С., Станковић Ј.: Реинфорцемент оф цреативитy бy Гамес, 2. Интернатионал Ацадемиц Цонференце он Едуцатион, Теацхинг анд Е-леарнинг - ИАЦ-ЕТе, Прагуе: МАЦ-Прагуе цонсалтинг, 28 Фебруар, 2014, пп. 1-8, ИСБН 978-80-905442-3-9
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниЋелић Ђ., Станковић Ј., Николић С.: Девелопмент оф Бусинесс Инцубаторс ин Сербиа аимед ат Ентрепренеурсхип Емпоwермент: Паст, Пресент анд Футуре, 8. Интернатионал Цонференце фор Ентрепренеурсхип, Инноватион анд Регионал Девелопмент ИЦЕИРД, Схеффиелд, 18-19 Јун, 2015, пп. 480-488, ИСБН 978-0-9932801-0-8
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниСтанковић Ј., Ћелић Ђ., Николић С.: Генератинг Цонверсион ин Старт-упс: То Бранд ор Нот То Бранд?, 1. WБЦИнно Интернатионал цонференце, Нови Сад: Университy оф Нови Сад, 18 Септембар, 2015, пп. 137-140, ИСБН 978-86-499-0203-9
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Лалић Д., Станковић Ј.: Дилеммас анд Цонтроверсиес оф МЦ Бранд(инг), 6. Интернатионал Цонференце он Масс Цустомизатион анд Персонализатион ин Централ Еуропе МЦП-ЦЕ, Нови Сад: Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука, 24-26 Септембар, 2014, пп. 140-145
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Тхе Пилларс оф ан Интегратед Модел оф Стратегиц Манагемент: Ан Импортанце оф Неw Продуцт Девелопмент, 16. Интернатионал Сциентифиц Цонференце он ИНДУСТРИАЛ СYСТЕМС - ИС, Нови Сад: Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Университy оф Нови Сад, Сербиа, 15-17 Октобар, 2014, пп. 7-12, ИСБН 978-86-7892-652-5
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Тотал Qуалитy Манагемент ин Интегратед Модел оф Стратегиц Манагемент, 17. Интернатионал Цонференце ДЕПЕНДАБИЛИТY АНД QУАЛИТY МАНАГЕМЕНТ ИЦДQМ, Београд: Ресеарцх Центер оф Депендабилитy анд Qуалитy Манагемент, 27-28 Мај, 2014, пп. 40-46, ИСБН 978-86-86355-16-4
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Социо-Ецономиц Аспецт оф Бусинесс: Цорпорате Социал Респонсибилитy ас Парт оф Бранд Стратегy, 5. Социо-ецономиц формс оф инеqуалитy, Нови Сад: Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Университy оф Нови Сад, 4 Јул, 2014, пп. 143-152, ИСБН 978-86-7892-664-8
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниСтанковић Ј., Бркљач М., Николић С.: Стратешки интегрисане маркетинг комуникације: Доминација или једнакост елемената?, 19. Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 16 Мај, 2014, УДК: 658.8:659.2]:005.511
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Инновативе Цонцептс ин Стратегиц Манагемент, 10. Интернатионал Маy Цонференце он Стратегиц Манагемент - Мајска конференција о стратегијском менаџменту (МКСМ), Борско језеро: Университy оф Белграде, Тецхницал Фацултy ин Бор, Манагемент Департмент, 23-25 Мај, 2014, пп. 645-653, ИСБН 978-86-6305-019-8
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Бранд Манагемент: Тхе Аналyсис оф Цорпорате Слоганс Амонг тхе Банкс ин Соутхеастерн Еуропе, 2. Интернатионал Цонференце он Ецономиц анд Социал Студиес - ИЦЕСоС, Сарајево: Интернатионал Бурцх Университy Публицатион, 24-25 Април, 2014, пп. 761-777, ИСБН 978-9958-834-39-4
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Батас-Адамов Г.: Греенwасхинг: Тхе Дарк Сиде оф Ецо-маркетинг, 18. Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Суботица, 18 Април, 2013, пп. 748-756
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Костреш М., Ћелић Ђ.: Плаце/Цитy Брандинг анд Мултицултуралисм: (Им)Поссибилитy оф Диверситy, 4. Деиндустриализатион: Пхеномена, Цонсеqуенцес, Нови Сад: Университy оф Нови Сад, Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, 15 Јун, 2013, пп. 145-158
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Миладиновић С.: Цустомизед Цонсумер анд Цонсумер Инноватор ин тхе Лигхт оф Социал Цапитал анд Доминант Цултурал Паттерн, 5. Интернатионал Цонференце он Масс Цустомизатион анд Персонализатион ин Централ Еуропе МЦП-ЦЕ, Нови Сад: Университy оф Нови Сад, 19-21 Септембар, 2012, пп. 170-174
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Миладиновић С.: Полес оф (Сербиан) (ун)суццесс : Паттернс оф Цултуре, Социал Цапитал анд Едуцатионал Еффициенцy, 1. Интернатионал Сциентифиц Цонференце Популатион: Девелопмент/Црисис, Нови Сад: Грапхиц Центер ГРИД, 8 Децембар, 2012, пп. 145-158, ИСБН 978-86-7892-467-5
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Батас-Адамов Г.: Тхе Роле оф Б2Б Маркетинг ин Индустриал Сустаинабилитy: Ецо-маркетинг ин а Фоцус оф Суццесс, 1. Интернатионал Сциентифиц Цонференце Популатион: Девелопмент/Црисис, Нови Сад: Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Нови Сад, 8 Децембар, 2012, пп. 234-243, ИСБН 978-86-7892-467-5
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Стаматовић М., Миладиновић С.: Маркетиинг Рефлецтион ин Брокен Транситион Миррор, 1. Интернатионал Сциентифиц Цонференце: Црисис оф транситион анд транситион оф Црисис, Бања Лука, 28-29 Април, 2011, пп. 1035-1945, УДК: 339.13.017:330.34
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Мујичић В., Анђелић Г.: Ентрепренеурсхип анд Црисис Манагемент – Тwо Сидес оф тхе Саме Цоин, 3. Интернатионал Цонференце фор Ентрепренеурсхип, Инноватион анд Регионал Девелопмент ИЦЕИРД, Нови Сад: Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Департмент оф Индустриал Енгинееринг анд Манагемент, 27-29 Мај, 2010, пп. 559-564, ИСБН 978-86-7892-250-3
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниВасиљевић-Благојеви М., Перчић К., Николић С.: Тхе Импортанце оф Фреqуенцy Параметерес то тхе Цхоице оф тхе Хигхер Едуцатион Институтион, 3. 3рд Интернатионал Цонференце “Сциенце анд хигхер едуцатион ин фунцтион оф сустаинабле девелопмент”, СЕД 2010, Ужице, 7-8 Октобар, 2010, пп. 178-184, ИСБН ИСБН 978-86-83573-18
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Индустрy анд Модерн манагемент (Неw Дименсион оф Суццесс), 1. Интернатионал Цонференце - ТООЛС, Тренчин, 12 Април, 2002
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S.: CUSTOMIZED' CONSUMER AND CONSUMER 'INNOVATOR' IN THE LIGHT OF SOCIAL CAPITAL AND DOMINANT CULTURAL PATTERN, 5. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: University of Novi Sad, 19-21 Septembar, 2012, pp. 170-174
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, T.S.; Mujićić,V.; Anđelić,G.: Entrepreneurship and Crisis Management – Two Sides of the Same Coin, International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development, ICEIRD2010, ISBN 978-86-7892-250-3, COBISS.SR-ID 252076295, CD ROM, str. 559-564.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, T.S., Stamatović, M., Miladinović, S.: Marketing Reflexion in Broken Transition Mirror, International Scientific Conference CRISIS OF TRANSITION AND TRANSITION OF CRISIS 2011, B. Luka, BiH
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниДимитријевић(Николић), Т. С.: Маркетинг у индустрији тешке машиноградње; Међународна научна конференција ТЕШКА МАШИНОГРАДЊА ТМ96, Краљево 1996., стр. 4.51
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolic, T.S.; Stankovic, J.; Batas-Avramov, G.: The role of B2B marketing in industrial sustainability: eco-marketing in a focus of success , Mežunarodna konferencija, POPULACIJA: Razvoj/kriza, Novi Sad, 2012.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, S., Ćosić, I.: Industry and Modern management (New Dimension of Success); International Conference TOOLS 2002, Slovakia, 2002.; CD ROM, р.6
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниStrak, M.; Nikolić, T.S.; Mihajlović, R.: Business Process Reenginering in the Privatization Process - A Step Forward on the Edge of the Abyss, International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences, University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, ISBN 978-86-7892-562-7, PP.237-248
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниŽivković, Z., Nikolić, T.S., Stanković, J.: Reinforcement the Creativity by Games, International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2014 (IAC-ETeL 2014), 28.02.–01.03.2014., Prague, Czech Republic
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, T.S., Miladinović, S., Stanković, J., Poles of (Serbian) (un)success: patterns of culture, social capital and educational efficiency, International Scientific Conference Population: Development/Crisis, University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, 08.12.2012, Novi Sad, Serbia, ISBN 978-86-7892-467-5, pp.145-158
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниVasiljević-Blagojeviđ, M., Perčić, K., Nikolić, T.S.: The importance of frequency parameters to the choice of the higher education institution; SED2010 3rd International Conference ″SCIENCE AND HIGHER EDUCATION IN FUNCTION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT″, ISBN 978-86-83573-18-9, COBIS.SR-ID178611980, str. 4.-178-184
(М42) Монографија националног значаја, монографско издање грађе,Николић, Т.С.: Менаџмент између мислећег и осећајног, монографија, Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 2010.
(М42) Монографија националног значаја, монографско издање грађе,Николић С.: Менаџмент између мислећег и осећајног, Нови Сад, Факултет техничких наука, Нови Сад, 2012, ИСБН ИСБН 978-86-7892-316
(М51) Рад у водећем часопису националног значајаСтанковић Ј., Бркљач М., Николић С.: Стратегиц Интегратед Маркетинг Цоммуницатион: Доминатион ор Еqуилтy оф Елементс?, Анали Економског факултета у Суботици, 2014, Вол. 50, Но 32, пп. 205-218, ИССН 0350-2120, УДК: 330
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С., Страк М.: Имплементатион оф Цомплеx Пројецтс Усинг Цонстраинт Программинг, Тхе Интернатионал Сциентифиц Јоурнал оф Манагемент Информатион Сyстем, 2012, Вол. 7, Но 3, пп. 11-19, ИССН 1452-774X, УДК: 007:004;004.42:005.8
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С., Ћосић И.: Мусиц ас ан инновативе тоол фор импровинг едуцатионал еффицацy , Интернатионал Јоурнал оф Стратегиц Манагемент анд Децисион Суппорт Сyстемс ин Стратегиц Манагемент, 2011, Вол. 16, Но 1, пп. 31-42, ИССН 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С., Страк М., Гујаница И.: Бусинесс сyстемс бетwеен 'Липосуцтион' анд 'Бодyбуилдинг' , Стратегијски менаџмент, Економски факултет, Суботица, 2009, Вол. 14, Но 4, пп. 33-8, ИССН 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С.: Стратегијски менаџмент у минском пољу савремености, Стратегијски менаџмент, Економски факултет, Суботица, 2005, Вол. 10, Но 3, пп. 2-5, ИССН 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С.: Организатион wитхин тхе wеб оф мултипле цхангес ин тхе енвиронмент: Тхе верy цоммонплацес хаве ундергоне црисис, Стратегијски менаџмент, Економски факултет, Суботица, 2003, Вол. 7, Но 1-2, пп. 22-24, ИССН 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С.: 'Биг Фиве' ас а тецхниqуе фор естиматинг емотионал интеллигенце оф а манагер, Стратегијски менаџмент, Економски факултет, Суботица, 2001, Вол. 5, Но 4, пп. 113-115, ИССН 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić, Т.S.; Strak, M.; Gujanica, I.:Business System Between "Liposuction" and "Bodybuilding"; International Journal of Strategic management and Decision Support Systems in Strategic Management, Vol.14, No4, p.33-38;
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић, Т.С.: Стретегијски менаџмент у минском пољу савремености, СТРАТЕГИЈСКИ МЕНАЏМЕНТ, ИССН 0354-8414, ИД= 215489031,Вол. 10 (3), 2-5;
(М53) Рад у научном часописуStark M., Nikolić S.: Implementation of Complex Projects Using Constraint Programming, The International Scientific Journal of Management Information Systems, 2012, Vol. 7, No 3, pp. 11-19, ISSN 1452-774X
(М53) Рад у научном часописуNikolić S.: Looking for (lost) identity - what does the market have to do with it? , Pravno-ekonomski pogledi, 2012, Vol. 2, pp. 110-122, ISSN 2217-4176
(М53) Рад у научном часописуNikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (2013, Tome VI). Co-Creation Challenges of Modern Marketing. Acta Technica Corviniensis – Bulletin of Engineering, 85-89.
(М53) Рад у научном часописуНиколић С., Станковић Ј., Миладиновић С.: Цо-Цреатион Цхалленгес оф Модерн Маркетинг, Ацта Тецхница Цорвиниенсис, 2013, пп. 85-89, ИССН 2067-3809
(М53) Рад у научном часописуНиколић С., Станковић Ј., Ћелић Ђ.: Доwн-Анд-Оут анд (Цонтемпорарy) Девелопмент Амбиваленце, Ецономицс
(М53) Рад у научном часописуНиколић С.: Лоокинг фор (лост) идентитy - wхат доес тхе маркет хаве то до wитх ит? , Правно-економски погледи, 2012, Вол. 2, пп. 110-122, ИССН 2217-4176
(М61) Предавање по позиву са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Музика као иновативни начин за повећање образовне ефикасности, 15. Стратегиц Манагемент анд децисион суппорт сyстемс ин стратегиц Манагемент, Суботица, 22 Април, 2010
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И., Печујлија М.: Учење између страха и досаде, 17. Технологија, култура и развој, Тиват, 31-3 Август, 2010, пп. 82-89
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Страк М., Гујаница И.: Пословни системи између `липосукције` и `бодибилдинга`, 14. Стратегиц манагемент анд децисион суппорт сyстемс ин стратегиц манагемент, Суботица, 21-22 Мај, 2009
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Менаџмент јавних предузећа (ноћне море или мноштво чуда), 9. Симпозијум СyмОрг, Златибор, 7-10 Јун, 2004, ИСБН 86-7680-022-7
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Организација у мрежи многоструких промена у окружењу (у кризу су доспела и сама општа места), 8. Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 22-23 Мај, 2003
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Емоционална интелигенција као одредница пословне успешности, 28. Јупитер конференција, Београд, 1 Фебруар, 2002
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Да ли менаџмент има пол? (ЕQ и полне разлике), 8. Менаџмент у новом окружењу, Златибор, 2-5 Јун, 2002
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Нафтна индустрија и нова менаџмент парадигма, 6. YУНГ инфо, Златибор, 1-10 Децембар, 1997
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Парадигма савременог менаџмента – прихватање ограничене рационалности, 12. Индустријски системи, Врњачка Бања, 22-23 Новембар, 2002, пп. 127-133
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Универзитет и будућност у коју (ни)смо закорачили (ЕQ – кључна одредница успеха), 8. Технологија, култура и развој, Котор, 27 Септембар, 2001
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: ''Биг – Фиве'' као техника мерења емоционалне интелогенције менаџера, 6. Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 17-18 Мај, 2001
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Менаџмент и емоционални ум (спој аналитичке свести и естетске осетљивости), 27. Јупитер конференција, Београд, 1 Јун, 2001
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Успешан менаџер – зар није у питању (само) здрав разум, 7. Интернатионал сyмпосиум СyмОрг, Златибор, 31-2 Мај, 2000
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Трипуновић М., Стојковић М.: Тржишни пут од КГБ-а до КМЦ-а или колико је ново ново, 23. Јупитер конференција, Београд, 11-13 Фебруар, 1997
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Трипуновић М.: Информациони системи у маркетингу као подршка доношењу управљачких одлука, 10. Интернатионал Сциентифиц Цонференце он ИНДУСТРИАЛ СYСТЕМС - ИС, Нови Сад, 1-3 Октобар, 1996
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Маркетинг у индустрији тешке машиноградње, 2. Међународни научно-стручни скуп "Тешка машиноградња" - ТМ, Краљево, 28-30 Јун, 1996
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Одлучивање о новим технологијама на нивоу предузећа – технолошко предвиђање као подршка управљању технологијом, 21. Јупитер конференција, Београд, 6-8 Фебруар, 1995
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Гемаљевић М.: Примена АХП методе у вредновању тржишне позиције хоризонталног обрадног центра ХНЦ-500, 20. Јупитер конференција, Београд, 28-30 Септембар, 1994
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Предвиђање и планирање технолошког развоја, 9. Интернатионал Сциентифиц Цонференце он ИНДУСТРИАЛ СYСТЕМС - ИС, Нови Сад, 28-29 Јун, 1993, пп. 1-12
(М71) Одбрањена докторска дисертацијаНиколић С.: Менаџмент и емоционална интелигенција, Београд, Факултет организационих наука, 2002
(М72) Одбрањен магистарски радНиколић С.: Предвиђање и планирање технолошког развоја - прилог унапређењу основне методологије, Београд, Факултет организационих наука, 1992
ЗвањеУжа научна областВисокошколска установаДатум избора
Ванредни професорИндустријски маркетинг, предузетништво и иновацијеУниверзитет у Новом Саду16.05.2012.
ДоцентПроизводни системи, организација и менаџментФакултет техничких наука13.06.2011.
ДоцентПроизводни системи, организација и менаџментФакултет техничких наука22.05.2003.
АсистентИнжењерски менаџментФакултет техничких наука01.05.2000.