проф. др Славка Николић


Недостаје слика

др Славка Николић

Редовни професор


Телефон021/485-2161
E-mail
Академско звањеРедовни професор

а) Институт за трансфер и ретрансфер технологије, Београд; • ДЕС Београд, главни технолог површинске заштите; • РО Радиотон, главни технолог; • Од 1988. до 1997. у ЛОЛА Корпорацији, Београд и то: -ЛОЛА Рачунари, пом. дир. за пласман; -ЛОЛА Експорт, пом. дир. за промоцију и пропаганду; -ЛОЛА Експорт, пом. дир. за маркетинг; -ЛОЛА Фабрика алатних машина, пом. дир. за маркетинг; • Од 1998. у НИС (Нафтна Индустрија Србије) и то: -Координатор за пласман и маркетинг Рафинерије Нови Сад, -Директрор Сектора за маркетинг Рафинерије Нови Сад; -Шеф Кабинета генералног директора НИС а.д.; -Директор Сектора за стратешки менаџмент НИС а.д. б) Претходни наставни рад (пре избора у звање наставника): • Спољни сарадник на вежбама из технолошког предвиђања; • асистент на предметиме технолошко предвиђање, предузетништво, маркетинг, корпоративне стратегије; • наставник на предметима: Тех. предвиђање, Предузетништво, Маркетинг. Истраживање тржишта и понашање потрошача

Ванредни професор
16.06.2012.
НазивУ Установи
Хроматизација алуминијума

Диплома

Машинско инжењерство

ТЕХНОЛОШКО-МЕТАЛУРШКИ ФАКУЛТЕТ

1978

Предвиђање и планирање технолошког развоја - прилог унапређењу основне методологије

Магистратура

Организационе науке

Факултет организационих наука

1992

Менаџмент и емоционална интелигенција

Докторат

Менаџмент и бизнис

Факултет организационих наука

2002

Критеријум продукцијеОпис
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаNikolić S., Tumbas P., Kostreš M., Stanković J.: The New Marketing Management Approach: The Glocal Prosumer. Chapter VI, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Fraunhofer IAO, DAAAM International, 2013, str. 103-126, ISBN 978-3-902734-01-3
(М14) Монографска студија/поглавље у књизи М12 или рад у тематском зборнику међународног значајаNikolić S., Ćosić I., Vrgović P., Šafranj J., Strak M.: Perception of Educational Environment in the Region of Former Yugoslav Republics: PER_EDU, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, 2011, ISBN 978-86-7892-402-6
(М21) Рад у врхунском међународном часописуŽivković Z., Nikolić S., Doroslovački R., Lalić B., Stanković J., Živković T.: Fostering creativity by a specially designed Doris tool, Thinking Skills and Creativity, 2015, Vol. 17, pp. 132-148, ISSN 1871-1871
(М22) Рад у истакнутом међународном часописуНиколић С., Градојевић Н., Ђаковић В., Младеновић В., Станковић Ј.: Тхе маркетинг-ентрепренеурсхип парадоx: А фреqуенцy-домаин аналyсис, Е анд М Економие а Манагемент, 2017, Вол. 3, ИССН 1212-3609, УДК: Рад је прихваћен за објављивање у броју часописа 2018/19. године
(М23) Рад у међународном часописуNikolić S., Ćosić I., Miletić A., Pečujlija M.: The effect of the 'golden ratio' on consumer behaviour, African Journal of Business Management, 2011, Vol. 5, No 20, pp. 8347-8360, ISSN 1993-8233
(М23) Рад у међународном часописуNikolić S., Kiss F., Mladenović V., Bukurov M., Stanković J.: Corn-based polylactide vs. PET bottles - Cradle-to-gate LCA and implications, Materiale Plastice, 2015, Vol. 52, No 4, pp. 517-521, ISSN 0025-5289
(М23) Рад у међународном часописуNikolić S., Bukurov M., Erić D., Stanković J.: Mergers and Acquisitions in the reflection of soap bubbles, Tehnicki Vjesnik = Technical Gazette, 2016, Vol. 23, No 6, ISSN 1330-3651, UDK: 10.17559/TV-20150605083707
(М23) Рад у међународном часописуMladenović V., Kiss F., Nikolić S., Bukurov M.: Polylactic acid vs. polyethylene terephtalate: Which is carrying a heavier ecological rucksack?, Materiale Plastice, 2016, Vol. 53, No 3, pp. 406-409, ISSN 0025-5289, UDK: Letter of Acceptance
(М23) Рад у међународном часописуNikolić S., Dejanović A., Stanković J.: Integral Model of Strategic Management: Identification of Potential Synergies , Acta Polytechnica Hungarica, 2015, No Vol. 12, No. 8, pp. 115-133, ISSN 1785-8860
(М23) Рад у међународном часописуNikolić, T.S, Pecujlija, M.: Customer behavior in the culture of fear and short attention, African Journal of Business Managemen, 2011., Vol. 6 (9), pp. 3147-3155, 7 March, 2012, ISSN 1993-8233
(М23) Рад у међународном часописуNikolić S., Pečujlija M.: Customer behavior in the culture of fear and short attention", (accepted 13 January, 2011), African Journal of Business Management, 2012, Vol. 6, No 9, pp. 3147-3155, ISSN 1993-8233
(М23) Рад у међународном часописуНиколић С., Ћосић И., Милетић А., Печујлија М.: Тхе еффецт оф тхе 'голден ратио' он цонсумер бехавиоур, Африцан Јоурнал оф Бусинесс Манагемент, 2011, Вол. 5, Но 20, пп. 8347-8360, ИССН 1993-8233
(М24) Рад у часопису међународног значаја верификованог посебном одлукомНиколић С., Врговић П., Станковић Ј., Шафрањ Ј.: Студентс’ Емотионал Стате анд Едуцатионал Еффициенцy: Темптатионс оф Модерн Едуцатион, Тхе Неw Едуцатионал Ревиеw, 2015, Вол. 39, Но 1, пп. 153-164, ИССН 1732-6729
(М31) Предавање по позиву са међународног скупа штампано у целиниЖивковић З., Николић С., Станковић Ј.: Реинфорцемент оф цреативитy бy Гамес, 2. Интернатионал Ацадемиц Цонференце он Едуцатион, Теацхинг анд Е-леарнинг - ИАЦ-ЕТе, Прагуе: МАЦ-Прагуе цонсалтинг, 28 Фебруар, 2014, пп. 1-8, ИСБН 978-80-905442-3-9
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Тхе Пилларс оф ан Интегратед Модел оф Стратегиц Манагемент: Ан Импортанце оф Неw Продуцт Девелопмент, 16. Интернатионал Сциентифиц Цонференце он ИНДУСТРИАЛ СYСТЕМС - ИС, Нови Сад: Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Университy оф Нови Сад, Сербиа, 15-17 Октобар, 2014, пп. 7-12, ИСБН 978-86-7892-652-5
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Тотал Qуалитy Манагемент ин Интегратед Модел оф Стратегиц Манагемент, 17. Интернатионал Цонференце ДЕПЕНДАБИЛИТY АНД QУАЛИТY МАНАГЕМЕНТ ИЦДQМ, Београд: Ресеарцх Центер оф Депендабилитy анд Qуалитy Манагемент, 27-28 Мај, 2014, пп. 40-46, ИСБН 978-86-86355-16-4
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Социо-Ецономиц Аспецт оф Бусинесс: Цорпорате Социал Респонсибилитy ас Парт оф Бранд Стратегy, 5. Социо-ецономиц формс оф инеqуалитy, Нови Сад: Фацултy оф Тецхницал Сциенцес, Университy оф Нови Сад, 4 Јул, 2014, пп. 143-152, ИСБН 978-86-7892-664-8
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниСтанковић Ј., Бркљач М., Николић С.: Стратешки интегрисане маркетинг комуникације: Доминација или једнакост елемената?, 19. Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 16 Мај, 2014, УДК: 658.8:659.2]:005.511
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Инновативе Цонцептс ин Стратегиц Манагемент, 10. Интернатионал Маy Цонференце он Стратегиц Манагемент - Мајска конференција о стратегијском менаџменту (МКСМ), Борско језеро: Университy оф Белграде, Тецхницал Фацултy ин Бор, Манагемент Департмент, 23-25 Мај, 2014, пп. 645-653, ИСБН 978-86-6305-019-8
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Бранд Манагемент: Тхе Аналyсис оф Цорпорате Слоганс Амонг тхе Банкс ин Соутхеастерн Еуропе, 2. Интернатионал Цонференце он Ецономиц анд Социал Студиес - ИЦЕСоС, Сарајево: Интернатионал Бурцх Университy Публицатион, 24-25 Април, 2014, пп. 761-777, ИСБН 978-9958-834-39-4
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Stanković J., Kostreš M., Ćelić Đ.: Place/City Branding and Multiculturalism: (Im)Possibility of Diversity, 4. Deindustrialization: Phenomena, Consequences, Novi Sad: University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, 15 Jun, 2013, pp. 145-158
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Miladinović S.: Customized Consumer and Consumer Innovator in the Light of Social Capital and Dominant Cultural Pattern, 5. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: University of Novi Sad, 19-21 Septembar, 2012, pp. 170-174
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Stanković J., Miladinović S.: Poles of (Serbian) (un)success : Patterns of Culture, Social Capital and Educational Efficiency, 1. International Scientific Conference Population: Development/Crisis, Novi Sad: Graphic Center GRID, 8 Decembar, 2012, pp. 145-158, ISBN 978-86-7892-467-5
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Stanković J., Batas-Adamov G.: The Role of B2B Marketing in Industrial Sustainability: Eco-marketing in a Focus of Success, 1. International Scientific Conference Population: Development/Crisis, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, Novi Sad, 8 Decembar, 2012, pp. 234-243, ISBN 978-86-7892-467-5
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Stamatović M., Miladinović S.: Marketiing Reflection in Broken Transition Mirror, 1. International Scientific Conference: Crisis of transition and transition of Crisis, Banja Luka, 28-29 April, 2011, pp. 1035-1945, UDK: 339.13.017:330.34
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Mujičić V., Anđelić G.: Entrepreneurship and Crisis Management – Two Sides of the Same Coin, 3. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD, Novi Sad: Faculty of Technical Sciences, Department of Industrial Engineering and Management, 27-29 Maj, 2010, pp. 559-564, ISBN 978-86-7892-250-3
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниVasiljević-Blagojevi M., Perčić K., Nikolić S.: The Importance of Frequency Parameteres to the Choice of the Higher Education Institution, 3. 3rd International Conference “Science and higher education in function of sustainable development”, SED 2010, Užice, 7-8 Oktobar, 2010, pp. 178-184, ISBN ISBN 978-86-83573-18
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Ćosić I.: Industry and Modern management (New Dimension of Success), 1. International Conference - TOOLS, Trenčin, 12 April, 2002
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, T.S., Stamatović, M., Miladinović, S.: Marketing Reflexion in Broken Transition Mirror, International Scientific Conference CRISIS OF TRANSITION AND TRANSITION OF CRISIS 2011, B. Luka, BiH
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, T.S., Miladinović, S., Stanković, J., Poles of (Serbian) (un)success: patterns of culture, social capital and educational efficiency, International Scientific Conference Population: Development/Crisis, University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, 08.12.2012, Novi Sad, Serbia, ISBN 978-86-7892-467-5, pp.145-158
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниŽivković, Z., Nikolić, T.S., Stanković, J.: Reinforcement the Creativity by Games, International Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2014 (IAC-ETeL 2014), 28.02.–01.03.2014., Prague, Czech Republic
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, T.S.; Mujićić,V.; Anđelić,G.: Entrepreneurship and Crisis Management – Two Sides of the Same Coin, International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development, ICEIRD2010, ISBN 978-86-7892-250-3, COBISS.SR-ID 252076295, CD ROM, str. 559-564.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić, S., Ćosić, I.: Industry and Modern management (New Dimension of Success); International Conference TOOLS 2002, Slovakia, 2002.; CD ROM, р.6
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниДимитријевић(Николић), Т. С.: Маркетинг у индустрији тешке машиноградње; Међународна научна конференција ТЕШКА МАШИНОГРАДЊА ТМ96, Краљево 1996., стр. 4.51
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниVasiljević-Blagojeviđ, M., Perčić, K., Nikolić, T.S.: The importance of frequency parameters to the choice of the higher education institution; SED2010 3rd International Conference ″SCIENCE AND HIGHER EDUCATION IN FUNCTION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT″, ISBN 978-86-83573-18-9, COBIS.SR-ID178611980, str. 4.-178-184
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S.: CUSTOMIZED' CONSUMER AND CONSUMER 'INNOVATOR' IN THE LIGHT OF SOCIAL CAPITAL AND DOMINANT CULTURAL PATTERN, 5. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: University of Novi Sad, 19-21 Septembar, 2012, pp. 170-174
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolic, T.S.; Stankovic, J.; Batas-Avramov, G.: The role of B2B marketing in industrial sustainability: eco-marketing in a focus of success , Međunarodna konferencija, POPULACIJA: Razvoj/kriza, Novi Sad, 2012.
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниStrak, M.; Nikolić, T.S.; Mihajlović, R.: Business Process Reenginering in the Privatization Process - A Step Forward on the Edge of the Abyss, International Scientific Conference Deindustrialization: Phenomena, Consequences, University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, ISBN 978-86-7892-562-7, PP.237-248
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниĆelić Đ., Stanković J., Nikolić S.: Development of Business Incubators in Serbia aimed at Entrepreneurship Empowerment: Past, Present and Future, 8. International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development ICEIRD, Sheffield, 18-19 Jun, 2015, pp. 480-488, ISBN 978-0-9932801-0-8
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Lalić D., Stanković J.: Dilemmas and Controversies of MC Brand(ing), 6. International Conference on Mass Customization and Personalization in Central Europe MCP-CE, Novi Sad: Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka, 24-26 Septembar, 2014, pp. 140-145
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниStanković J., Ćelić Đ., Nikolić S.: Generating Conversion in Start-ups: To Brand or Not To Brand?, 1. WBCInno International conference, Novi Sad: University of Novi Sad, 18 Septembar, 2015, pp. 137-140, ISBN 978-86-499-0203-9
(М33) Саопштење са међународног скупа штампано у целиниNikolić S., Stanković J., Batas-Adamov G.: Greenwashing: The Dark Side of Eco-marketing, 18. Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu, Subotica, 18 April, 2013, pp. 748-756
(М42) Монографија националног значаја, монографско издање грађе,Николић, Т.С.: Менаџмент између мислећег и осећајног, монографија, Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду, 2010.
(М42) Монографија националног значаја, монографско издање грађе,Николић С.: Менаџмент између мислећег и осећајног, Нови Сад, Факултет техничких наука, Нови Сад, 2012, ИСБН ИСБН 978-86-7892-316
(М45) Поглавље у књизи М42 или рад у тематском зборнику националног значајаStanković J., Miković I., Nikolić S.: The role of digital marketing in a promotion of higher education institutions: Cause or consequence of socio-economic dynamics?, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, Serbia, 2015, str. 173-187, ISBN 978-86-7892-765-2
(М45) Поглавље у књизи М42 или рад у тематском зборнику националног значајаStanković J., Miković I., Nikolić S.: The role of digital marketing in a promotion of higher education institutions: Cause or consequence of socio-economic dynamics?, Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad, Serbia, 2015, str. 173-187, ISBN 978-86-7892-765-2
(М45) Поглавље у књизи М42 или рад у тематском зборнику националног значајаNikolić S., Stanković J., Dejanović A.: Socio-Economic Aspect of Business: Corporate Social Responsibility as Part of Brand Strategy, Novi Sad, Faculty of Technical Scinces, GRID, 2014, str. 143-152, ISBN 978-86-7892-664
(М45) Поглавље у књизи М42 или рад у тематском зборнику националног значајаНиколић С., Станковић Ј., Дејановић А.: Социо-Ецономиц Аспецт оф Бусинесс: Цорпорате Социал Респонсибилитy ас Парт оф Бранд Стратегy, Нови Сад, Фацултy оф Тецхницал Сцинцес, ГРИД, 2014, стр. 143-152, ИСБН 978-86-7892-664
(М51) Рад у водећем часопису националног значајаStanković J., Brkljač M., Nikolić S.: Strategic Integrated Marketing Communication: Domination or Equilty of Elements?, Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, 2014, Vol. 50, No 32, pp. 205-218, ISSN 0350-2120, UDK: 330
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić S., Ćosić I.: Music as an innovative tool for improving educational efficacy , International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, 2011, Vol. 16, No 1, pp. 31-42, ISSN 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić S., Strak M., Gujanica I.: Business systems between 'Liposuction' and 'Bodybuilding' , Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2009, Vol. 14, No 4, pp. 33-8, ISSN 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић С.: Стратегијски менаџмент у минском пољу савремености, Стратегијски менаџмент, Економски факултет, Суботица, 2005, Вол. 10, Но 3, пп. 2-5, ИССН 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić S.: Organization within the web of multiple changes in the environment: The very commonplaces have undergone crisis, Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2003, Vol. 7, No 1-2, pp. 22-24, ISSN 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić S.: 'Big Five' as a technique for estimating emotional intelligence of a manager, Strategijski menadžment, Ekonomski fakultet, Subotica, 2001, Vol. 5, No 4, pp. 113-115, ISSN 0354-8414
(М52) Рад у часопису националног значајаНиколић, Т.С.: Стретегијски менаџмент у минском пољу савремености, СТРАТЕГИЈСКИ МЕНАЏМЕНТ, ИССН 0354-8414, ИД= 215489031,Вол. 10 (3), 2-5;
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić S., Strak M.: Implementation of Complex Projects Using Constraint Programming, The International Scientific Journal of Management Information System, 2012, Vol. 7, No 3, pp. 11-19, ISSN 1452-774X, UDK: 007:004;004.42:005.8
(М52) Рад у часопису националног значајаNikolić, Т.S.; Strak, M.; Gujanica, I.:Business System Between "Liposuction" and "Bodybuilding"; International Journal of Strategic management and Decision Support Systems in Strategic Management, Vol.14, No4, p.33-38;
(М53) Рад у научном часописуStark M., Nikolić S.: Implementation of Complex Projects Using Constraint Programming, The International Scientific Journal of Management Information Systems, 2012, Vol. 7, No 3, pp. 11-19, ISSN 1452-774X
(М53) Рад у научном часописуNikolić, S., Miladinović, S., & Stanković, J. (2013, Tome VI). Co-Creation Challenges of Modern Marketing. Acta Technica Corviniensis – Bulletin of Engineering, 85-89.
(М53) Рад у научном часописуNikolić S.: Looking for (lost) identity - what does the market have to do with it? , Pravno-ekonomski pogledi, 2012, Vol. 2, pp. 110-122, ISSN 2217-4176
(М53) Рад у научном часописуNikolić S., Stanković J., Miladinović S.: Co-Creation Challenges of Modern Marketing, Acta Technica Corviniensis, 2013, pp. 85-89, ISSN 2067-3809
(М53) Рад у научном часописуNikolić S., Stanković J., Ćelić Đ.: Down-And-Out and (Contemporary) Development Ambivalence, Economics
(М53) Рад у научном часописуNikolić S.: Looking for (lost) identity - what does the market have to do with it? , Pravno-ekonomski pogledi, 2012, Vol. 2, pp. 110-122, ISSN 2217-4176
(М61) Предавање по позиву са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Музика као иновативни начин за повећање образовне ефикасности, 15. Стратегиц Манагемент анд децисион суппорт сyстемс ин стратегиц Манагемент, Суботица, 22 Април, 2010
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И., Печујлија М.: Учење између страха и досаде, 17. Технологија, култура и развој, Тиват, 31-3 Август, 2010, пп. 82-89
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Страк М., Гујаница И.: Пословни системи између `липосукције` и `бодибилдинга`, 14. Стратегиц манагемент анд децисион суппорт сyстемс ин стратегиц манагемент, Суботица, 21-22 Мај, 2009
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Менаџмент јавних предузећа (ноћне море или мноштво чуда), 9. Симпозијум СyмОрг, Златибор, 7-10 Јун, 2004, ИСБН 86-7680-022-7
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Организација у мрежи многоструких промена у окружењу (у кризу су доспела и сама општа места), 8. Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 22-23 Мај, 2003
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Емоционална интелигенција као одредница пословне успешности, 28. Јупитер конференција, Београд, 1 Фебруар, 2002
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Да ли менаџмент има пол? (ЕQ и полне разлике), 8. Менаџмент у новом окружењу, Златибор, 2-5 Јун, 2002
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Нафтна индустрија и нова менаџмент парадигма, 6. YУНГ инфо, Златибор, 1-10 Децембар, 1997
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Парадигма савременог менаџмента – прихватање ограничене рационалности, 12. Индустријски системи, Врњачка Бања, 22-23 Новембар, 2002, пп. 127-133
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Универзитет и будућност у коју (ни)смо закорачили (ЕQ – кључна одредница успеха), 8. Технологија, култура и развој, Котор, 27 Септембар, 2001
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: ''Биг – Фиве'' као техника мерења емоционалне интелогенције менаџера, 6. Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту, Палић, 17-18 Мај, 2001
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Ћосић И.: Менаџмент и емоционални ум (спој аналитичке свести и естетске осетљивости), 27. Јупитер конференција, Београд, 1 Јун, 2001
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Успешан менаџер – зар није у питању (само) здрав разум, 7. Интернатионал сyмпосиум СyмОрг, Златибор, 31-2 Мај, 2000
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Трипуновић М., Стојковић М.: Тржишни пут од КГБ-а до КМЦ-а или колико је ново ново, 23. Јупитер конференција, Београд, 11-13 Фебруар, 1997
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Трипуновић М.: Информациони системи у маркетингу као подршка доношењу управљачких одлука, 10. Интернатионал Сциентифиц Цонференце он ИНДУСТРИАЛ СYСТЕМС - ИС, Нови Сад, 1-3 Октобар, 1996
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Маркетинг у индустрији тешке машиноградње, 2. Међународни научно-стручни скуп "Тешка машиноградња" - ТМ, Краљево, 28-30 Јун, 1996
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Одлучивање о новим технологијама на нивоу предузећа – технолошко предвиђање као подршка управљању технологијом, 21. Јупитер конференција, Београд, 6-8 Фебруар, 1995
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С., Гемаљевић М.: Примена АХП методе у вредновању тржишне позиције хоризонталног обрадног центра ХНЦ-500, 20. Јупитер конференција, Београд, 28-30 Септембар, 1994
(М63) Саопштење са скупа националног значаја штампано у целиниНиколић С.: Предвиђање и планирање технолошког развоја, 9. Интернатионал Сциентифиц Цонференце он ИНДУСТРИАЛ СYСТЕМС - ИС, Нови Сад, 28-29 Јун, 1993, пп. 1-12
(М71) Одбрањена докторска дисертацијаНиколић С.: Менаџмент и емоционална интелигенција, Београд, Факултет организационих наука, 2002
(М72) Одбрањен магистарски радНиколић С.: Предвиђање и планирање технолошког развоја - прилог унапређењу основне методологије, Београд, Факултет организационих наука, 1992
ЗвањеУжа научна областВисокошколска установаДатум избора
Редовни професорИндустријски маркетинг, предузетништво и иновацијеУниверзитет у Новом Саду16.05.2017.
Ванредни професорИндустријски маркетинг, предузетништво и иновацијеУниверзитет у Новом Саду16.05.2012.
ДоцентПроизводни системи, организација и менаџментФакултет техничких наука13.06.2011.
ДоцентПроизводни системи, организација и менаџментФакултет техничких наука22.05.2003.
АсистентИнжењерски менаџментФакултет техничких наука01.05.2000.