Simulacije razgovora za posao sa predstavnicima 30 kompanija


07.02.2019. - 12:04 

Magazin Original i Fondacija Novak Đoković otvorili su prijave za konferenciju „Originalni razgovori”.
Više od 150 mladih imaće jedinstvenu priliku da se upozna sa celokupnim procesom intervjua za posao ili nađe prvo zaposlenje 22. februara na HR konferenciji „Originalni razgovori”, koju organizuju magazin Original i Fondacija Novak Đoković. Kako napisati dobar CV i motivaciono pismo i šta je važno istaći tokom razgovora za željenu poziciju, kandidatima će približiti HR menadžeri iz vodećih kompanija iz zemlje i regiona. Prijave su otvorene na sajtu originalmagazin.com i trajaće do popunjavanja mesta.

U okviru oglasa za traženu poziciju, svaka kompanija će naglasiti za kojim poslovnim profilima ima potrebu i šta od kvalifikacija je potrebno da ispunjava. Simulacija intervjua na konferenciji sastojaće se iz stručne analize nastupa učesnika, ali i konkretnih saveta HR stručnjaka o tome kako da usavrše svoje profesionalne veštine.  
Drugi po redu Originalni razgovori namenjeni su mladim ljudima između 22 i 30 godina, studentima završnih i master studija i onima koji prave prve korake u profesionalnoj karijeri, sa željom da ojačaju svoje veštine tokom razgovora za posao. Tokom prethodne konferencije neki od učesnika su dobili i prvo zaposlenje.

Kompanije čiji će HR menadžeri intervjuisati prijavljene kandidate su: Direct media, Pepsico, Vojvođanska banka, SBB, Adecco, Adacta, Nelt, Hilton, Ringier Axel Springer, British American Tobacco, Deloitte, Delta Holding, Medigroup, Nortal, Coca Cola, Crowne Plaza, Sitel, Unicef, L'oreal, eFront, Continental, Grundfos, Vega It, Vivify Ideas, kao i mnoge druge. Učesnici Originalnih razgovora ući će u bazu kandidata za zaposlenje svih 30 kompanija koje učestvuju na konferenciji.

*****
Original je nekomercijalna platforma koju je 2015. godine osnovala Fondacija Novak Đoković, sa ciljem osnaživanja mladih u Srbiji kroz promociju pozitivnih vrednosti među kojima su proaktivnost, preuzimanje odgovornosti za uspeh u životu, preduzimljivost, odgovornost prema zajednici, pozitivan pogled na život i svet, kao i promocija pojedinaca odnosno organizacija koje po tim vrednostima žive i rade.